Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mikkie schreef:Ik ga komende februari naar Oostenrijk naar een dorpje vlak bij Flachau. Voor mij is het de eerste keer dat ik op wintersport ga (snowboarden) en ik ben erg benieuwd. Heb wel al een paar keer geoefend op de piste van Snowworld en ik moet zeggen dat het gevoel nu een beetje begint te komen.
lizzy1 schreef:Andere plaatsen waar ik al ooit ben geweest zijn:
Silian, Liënz, Kartisch, Brixen im Tall, Sölden, Westendorf, Kaprun (allen in Oostenrijk) en Engelberg (Zwiterland).
Gerlos is voor mij dus de eerste keer. Zijn er hier nog meer mensen die ervaringen hebben met Gerlos?
Wendy1978 schreef:wij hebben ook net geboekt
We gaan naar Kaprun 6 feb.
Mijn eerste sneeuw vakantie ooit
Ik heb nogmaal gesproken soort van hekel/allergie voor sneeuw en kou
Dus ik ben echt ernstig benieuwd of ik dit leuk ga vinden..
Moii_missy_ schreef:wij gaan waarschijnlijk naar zauchensee ( ski amade, oostenrijk, salzburg)
iemand daar weleens geweest?
lizzy1 schreef:Wendy1978 schreef:wij hebben ook net geboekt
We gaan naar Kaprun 6 feb.
Mijn eerste sneeuw vakantie ooit
Ik heb nogmaal gesproken soort van hekel/allergie voor sneeuw en kou
Dus ik ben echt ernstig benieuwd of ik dit leuk ga vinden..
Ik ben een aantal jaar geleden in Kaprun geweest toen het er heeeel koud was. Kaprun heeft een gletsjer waardoor er practisch geen bomen staan en je dus vol in de koude wind skiet. Ik ben ook een echt koukleun. Dat is het enigste jaar geweest dat ik een paar keer eerder gestopt ben van de kou. Het skigebied van Kaprun is wel heel leuk. Nadeel vond ik dat je 2 skigebieden hebt, die niet in verbinding staan met elkaar.
x_MAARTJE schreef:Ik ga waarschijnlijk met een vriendin met HUSK mee, nog geen idee waar precies, maar zijn nu bezig over La Joue du Loup, in Massif de Dévoly, La France! Nog iemand suggesties?
desy_kuiken schreef:x_MAARTJE schreef:Ik ga waarschijnlijk met een vriendin met HUSK mee, nog geen idee waar precies, maar zijn nu bezig over La Joue du Loup, in Massif de Dévoly, La France! Nog iemand suggesties?
Ja ALS je met Husk gaat controleer dan alles van je appartement.
Want de fransen zijn nogal vervelend als het om borg gaat. En Husk doet er niets aan.
Wij zijn twee jaar geleden naar Les Trois Vallee geweest met husk en het was in 1 woord om te janken.
Het gebied was echt super maar ik ga noooit weer met husk.