Nee Scum, we kwamen er zondag rond half 1 in de middag aan, spullen gedropt in het huisje en toen het park ingegaan. Alleen zonder camera. Maandag ook de hele dag in het park geweest en dinsdag tot ongeveer 3 uur in het park geweest en toen naar huis.
Ja, vond ik wel. Heb alles wat ik wilde in de studio's gezien en bijna alles in het Disneypark. Natuurlijk niet de dingen voor de hele kleine kinderen en sommige dingen waren ook dicht.
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 22-09-09 09:01
leuk verslag en leuke foto's.... die car-hero ziet er idd behoorlijk prettig uit...
Daar ben ik wel ingeweest, maar was meer zodat we even rustig konden zitten Er was niet veel te zien omdat ie vooral langs de buitenkant van het park ging. Bij ons was er niets dicht geloof ik, in ieder geval niet in het hoofdpark.
Leuke foto's Marlies!! I Love Disney het is daar altijd zo gezellig.. Ben nu ook weer aan het sparen om er heen te gaan.. Echt zo jammer dat je niet in de Tower of Terror bent geweest! Die is echt zo ontzettend gaaf!!! Ben er 5x achter elkaar ingeweest en dat elke dag (was er 4 dagen)
Maar zo te zien heb je het leuk gehad! Leuk hoor
Babeth
Geplaatst: 01-10-09 20:25
Wat een ontzettend leuk verslag Bella! Klinkt als een geslaagde tijd!!
Leuk verslag! En fotos! Ik herken het allemaal nog! Ben vorig jaar zomer ook met een vriendin naar Disney geweest! Ook toen lang in de file gestaan bij Antwerpen... wederom een ongeluk...
Tower Hotel, was helemaal niet zo eng als het lijkt
Melissaaaaa
Geplaatst: 01-10-09 20:41
disney! ik wil ook weer! leuk verslag en leuke foto's hoor! (die laatste foto is ook zeker niet verkeerd haha )
Forcalquier
Geplaatst: 01-10-09 21:19
Ohhh heerlijk om weer even foto's te zien van Disney Ik ben vorig jaar geweest met mijn dochter van 5 jaar en mijn vriend, wij verbleven ook op de Davey crocket Ranch alleen dan zo'n 6 persoons hutje en 5 dagen (ma t/m vr.) lang. Wij hebben het zo geweldig gehad, ons hutje beviel overigens prima en de parken waren fantastisch,alleen een beetje jammer dat Big thunder mountain gesloten was. Wij verbleven daar in November en het park was toen nog in Halloween sfeer versierd maar later op de week ook met kerstversiering,dat was wel heel leuk, hebben we mooi 2 soorten versieringen meegemaakt en op de foto staan. Mijn dochter is zelfs nog in het Terror hotel geweest, ze vond het een beetje eng maar voelde zich wel heel erg stoer Voor iedereen die nog nooit is geweest .....het kost wat maar het is er zo ontzettend leuk. Bovendien is de Ranch prima te doen voor mensen die niet veel geld over hebben voor een slaapplaats (over het algemeen slaap je er ook alleen maar) verder is er een zwembad op de ranch (goed te doen) en kunnen de kindjes ponyrijden. Neem wel genoeg geld mee voor de maaltijden op het park, die zijn erg prijzig wij zijn naar zo'n rodeo dinnershow geweest en waren daar 178 euro kwijt (oke geheel eigen keuze om zoveel geld uit te geven) natuurlijk is dit extreem maar maaltijden op het park zijn DUUR. Als mijn dochter 8 jaar word gaan we weer
Ponyrijden op de ranch? Ik wist dat je er kon zwemmen (hebben we niet gedaan) maar meer niet.
En ons huisje was ook voor 6 personen.
Forcalquier
Geplaatst: 02-10-09 10:46
Bellatrix schreef:
Ponyrijden op de ranch? Ik wist dat je er kon zwemmen (hebben we niet gedaan) maar meer niet.
En ons huisje was ook voor 6 personen.
Niet gezien? op het park heb je een restaurant,zwembad en een stal waar de kinderen kunnen borstelen etc. en je kunt er ook rijden, is een ruiterpad over het park aangelegd.
Dit is een stukje van oad reizen: Een echte dierenweide en een kleine boerderij speciaal voor hen Ponyrijden, indianendorp met wigwams Speeltuin met op bepaalde dagen animatieprogramma Ontmoetingen met geliefde Disney figuren, met volop kans op een mooie foto.
• speelzaal met videospelletjes • kinderspeelplaats buiten • kinderhoekje binnen • indianenkamp • midget golf • verhuur 4-persoonsfietsen* • boogschietbaan* • overdekte tennisbaan* • kinderboerderij • sportvelden (gras) • ponyrijden* (afhankelijk van het weer) • Davy Crockett's Adventure* (onder voorbehoud) • fitness parcours • Disney figuren komen regelmatig op bezoek in de Ranch * tegen betaling