Nee, dat begrijp ik. Maar dan gaat het Schotland niet worden natuurlijk.
Laurabram
Geplaatst: 19-09-09 08:22
Spannend Marlies, ben heel benieuwd of je er iets van hoort. Ik vind het heel dapper dat je je droom durft na te jagen. Niet geschoten is altijd mis. Er zijn zat mensen die het wel zouden willen, maar het uiteindelijk niet doen / durven.
Jannepauli
Geplaatst: 19-09-09 08:37
In de job-omschrijving staat dat je ervaring moet hebben in het voorrijden en inspringen van o.a. GP paarden .. weet je zeker dat je dat kan? "Ervaring" moet je echt wel lezen als meer dan 'af en toe' gesprongen en je zult zeker iets meer moeten kunnen dan 80cm balkjes.... Desondanks, succes!
(In je profiel staat een springfoto in de manege - die zou ik zéker niet als referentie opsturen! )
Heel goed dat je droom achterna jaagt! Heel veel mensen doen het niet en hebben jaren later zoveel spijt.. Jij gaat er tenminste voor en nee heb je, ja kun je krijgen.
Die lees is anders omdat er een groom gevraagd wordt gaat het er meestal om dat je ervaring met shows en spingen moet hebben als groom. In principe komen grooms niet of nauwelijks op een paard hoogstens op los en uit te stappen. En zover ik weet is dat in Noord-Amerika nog extremer. In de afgelopen 3 maanden (in de VS) heb ik geen enkele groom ontmoet die zelfs maar op het paard mocht uitstappen laat staan rijden of springen.
Misschien kun je ook contact zoeken met bokker Annn die is ook een tijdje in Canada geweest om met paarden te werken. Alleen teruggekomen omdat het toch niet helemaal haar ding was.
Jeetje Marlies. Ik ga heel hard voor je duimen, zou wel erg gaaf zijn als je van je droom werkelijkheid kan maken. Ben benieuwd!
PaysBas
Geplaatst: 24-09-09 10:28
Zo zo wat een gedurfde stap!
Gewoon doen wat je hart je ingeeft. Nu snap ik het van die springbalkjes. Wellicht dat het daarnaast ook raadzaam is om bij een manege of zo springlessen te volgen. Bij Klein Heiligenberg worden toch ook wekelijks springlessen georganiseerd. Wie weet kan je daar wel binnenkort wat mee doen?! Kwestie van afwachten
Maar dit moet je ook kunnen: Driving license; Bandaging; Clipping; Trim/Pull.