vakantieveilingen.nl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 00:23

romy_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 09:52

Er staan echt heel veel dingen voor 2 personen op,
weet iemand of het makkelijk is om een bed bij te bestellen voor een derde persoon?
En of dit dan niet ineens gigantisch duur is?

HelgaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 11:57

haflingertje schreef:
Het klinkt allemaal erg mooi..
Ben zelf een beetje aan het twijfelen om me te registreren.
Ben deze site tegengekomen!

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... c9d0e30e50

Ik heb de site eens bekeken maar er staan echt achterlijke reacties bij. En ook alleen de slechte dingen staan er maar op. Kijk eens hoeveel veilingen er op een dag zijn en hoeveel 'slechte' reacties daar uiteindelijk maar op staan. Bij ieder bedrijf worden foutjes gemaakt en deze foutjes zijn uiteindelijk opgelost.
Als er na je gewonnen bod geen contact met je wordt opgenomen is dat waarschijnlijk een fout van de aanbieder en niet die van vakantieveilingen. Vakantieveilingen leidt alleen de veiling in goede banen en stuurt de gegevens van de winnaar door naar de aanbieder die het vervolgens moet afhandelen.
Ik heb nu 2 keer iets gewonnen met vakantieveilingen en beide keren was alles binnen enkele uren geregeld!!

joozz

Re: vakantieveilingen.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 12:58

iid er staan wel echt simpele reacties bij, zoals iemand die minderjarig is en lukraak op van alles heeft geboden en gewonnen heeft die nu boos is dat ze verplicht is het af te nemen.

Ik heb nu 2 keer iets gekocht, en alles ging soepel en netjes. Vorige week zondag nog een nachtje gekocht en het boeken bij het hotel verliep erg snel en soepel! Waren nog meer dan genoeg vrije data om de kamer te boeken.

Al heb ik wel het idee dat de site te populair wordt, er wordt nu best hoog geboden

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 14:43

Helga, dat vind ik ook wel. Waar ik me ook aan stoor, is dat mensen zelf ervoor kiezen bij een prijsstunter te boeken maar dan wel de service van 5-sterrenhotel lijken te verwachten. Juist bij een goedkopere organisatie weet je dat er wel eens iets mis kan gaan. Niet dat dat een excuus is om dan maar vreselijk te gaan klooien als je dingen goedkoop aanbiedt, maar de dingen die op dat forum genoemd worden vind ik niet echt onvergeeflijk. Soms wat slordig, maar ja, je krijgt nu eenmaal waar je voor betaalt. Ik vond eigenlijk alleen het verhaal waar ze te laat lieten weten dat een vakantie niet doorging echt fout afgehandeld, de rest was uiteindelijk allemaal netjes opgelost.

Dat van dat minderjarige meisje is natuurlijk te zot voor woorden. Ze geeft dan zelf wel toe dat ze dom is geweest, maar kom op zeg... er staat toch wel héél duidelijk bij dat je verplicht bent af te nemen. Als je dat niet ziet, heb je echt zelf niet goed opgelet en dan zul je dus de verantwoordelijkheid voor je eigen acties moeten dragen. Als het bedrijf dit anders oplost, is het heel netjes van ze, maar ik vind het in eerste instantie toch haar eigen probleem hoor. Moet ze maar leren lezen...

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 20:08

Nou ik heb me ingeschreven!
En een heel leuk weekend "gewonnen"
Voor heel weinig geld ;)
Nu kijken hoe het verloopt!

Chevano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 18:26

ik ben al een aantal keren met vakantieveilingen geweest. kijk altijd eerst wat het kost zonder de veiling zeg maar en bied dan zon 8 sec voor tijd het bod dat ik er voor wilt uitgeven ben al een paar keer erg goedkoop gegaan. wil je naar het buitenland goed kijken of er een vlucht word aangeboden of neit. maar is echt de moeite waard!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 16:42

Ik heb nog een weekendje Duitsland voor € 70,00 die ik wel wil verkopen :) Hoef je niet te bieden. Wij krijgen helaas een puppy over 3 weken en die bon ligt maar te liggen.... is nog 3/4 jaar geldig zelfs... Heel jammer!

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 16:44

vakantieveilingen.nl is veilig...
Een vriendin van mij heeft een week bungalowpark in een 6 persoonshuisje voor 4 euro er kwam wel 12 euro bij aan reserveringkosten etc.
Het wordt automatisch van je rekening afgetrokken...