We Love last minutes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

semenamy

Re: We Love last minutes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 20:26

1100 euro voor de Malediven!!?? Nou dan mag je mij het adres ook wel mailen zeg! Van welke site komt dat?

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 20:36

:)

Mn moeder eni k zijn ook van de last-minutes!
Een weekje wintersport bijvoorbeeld was 200 p.p. :D

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 20:37

Ben van plan om volgende week naar Chester & London te gaan,
zo maar even kijken voor een ticket :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 14:10

Hmm ik ga het hier even volgen.
Wil samen met een vriendinnetje eind mei een paar dagen naar Porto of Lissabon ( of nog iets anders, als het goedkoper is :D )
Zat nu al te zoeken op goedkope tickets, maar dat valt nog vies tegen. Je zit vaak voor hetzelfde geld voor 8 dagen in Turkije, dus zo goedkoop zijn die goedkope tickets niet.

Dus dan maar op zoek naar een goeie last minute.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 23:09

Ik heb net geboekt 9 dagen cuba 599 all inclusive

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 23:21

Hemeltje das niet duur! Veel plezier, wanneer ga je? Morgen? ;)

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 08:39

ik weet toevallig dat op arke.nl op het moment een hele leuke aabieding staat naar cuba, heb je daar geboekt Nimber? ;) Dat was echt een koopje! (net als mexico, 9 dgn €499) *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 09:09

Whow Nimber goed gedaan!
Dat zou ik ook zo doen, alleen heeft dinnetje met wie ik ga, niet zo'n heel ruim budget. Dus dat wordt em even niet.
We zoeken iets rond de 200 euro en dan het liefst ook all-in, of HP. En bestemming maakt al niet zoveel meer uit... als het maar zonnig is haha. Voor 200 euro verwacht ik geen culturele hoogstandjes...

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 09:32

Idd dan wil ik ook wel weten waar, ga meteen kijken bij Arke..

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 10:12

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 12:49

Helaas gelden de aanbiedingen voor ons niet aangezien wij 2 kleine kinderen hebben.
Geld alleen bij 2 pers.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 18:50

via arke ja, hij is er nu af voor 20-5 all incl. gaan we

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 23:52

Thirsa_ schreef:
ik weet toevallig dat op arke.nl op het moment een hele leuke aabieding staat naar cuba, heb je daar geboekt Nimber? ;) Dat was echt een koopje! (net als mexico, 9 dgn €499) *D

Ja Mexico zal nu zeker goedkoop worden, zijn maar weinig mensen die ervoor kiezen nu met de varkensgriep.

Interessant topic, niet dat ik last minutes kan doen met een gezin van 5 personen maar je kan altijd dromen..

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 13:02

die aanbieding was er al voor de griep bekend was ;)
ik had bijna geboekt, achteraf toch blij dat het nog niet gedaan was, zou nu ook ff niet meer willen! :=

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 11:14

Leuk topic! :D

Wij willen midden/eind Juni ook eventjes eruit...hebben al op verschillende sites gekeken maar nog niets geboekt...
We gaan begin juni ook al een paar dagen eruit (in NL) maar door allerlei toestanden willen we nu ook een zon- en strandvakantie erbij, lekker even relaxen met zn tweetjes.

Het maakt niet uit waar naar toe, als het er maar warm is, op loopafstand van het strand en all inclusive. Voor ongeveer 500 euro p.p.
Zouden we dan beter een last minute kunnen boeken? Ik zelf dacht van wel, maar vriendlief is bang dat we dan niets vinden dus die boekt liever nu. :+

Ohja mexico wil ik niet naartoe haha... *knor* *knor* :+

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 13:04

Ligt eraan wat je wilt denk ik?!
Neem je genoegen met Turkije of liever een tropischer land? :P
En wil je luxe of een 3 sterren all in is ook genoeg?

Wij zijn bijv vorig jaar all in geweest in 3 sterren, voor 380 euro per persoon. Ik zag dat die aanbieding er nu weer is.
Maar het is niet echte luxe natuurlijk. Gewoon een minder luxe, gezellig hotel.

Maar als je zo weinig eisen hebt, dan zou ik persoonlijk gewoon afwachten wat het lastminute aanbod is.
Doen wij ook, zonder al teveel eisen. Wij willen zon, zee, strand & luxe, voor de rest maakt het ons niets uit. ;)

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 17:06

Ik heb nauwelijks ervaring met het boeken van vakanties... :\ En ben nog noooit last minute gegaan.

We willen best naar Turkije of Spanje of soortgelijk land, dat maakt niks uit.
Ohja, liever niet Tunesië, want: beide darmpatiënt. Wil niet na dag 2 de rest van de week op t toilet doorbrengen :+ , en in Tunesië word je (als ''gewoon'' mens al) snel ziek van het eten/drinken heb ik gehoord.

Vriendlief zegt hier dat een 4 sterren hotel beter is :? omdat dat in die landen niet zoveel voorstelt? :? Het hoeft niet superluxe, kamer is toch alleen voor douchen en slapen :P maar niet goor en met kakkerlakken enzo. :+

Nouja we kijken iedere week maar even op internet, is ook leuk. :+

Welke site kijk je dan Nathalie? :)

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 17:14

Lessie, ik ook darmpatient enne ook in Turkije had ik megaaaa veel problemen met mijn darmen! Maar is voor mij geen reden niet te gaan in oktober, wel gewoon goed oppassen!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 17:30

Ja ik snap wel dat je wat meer last krijgt als je uit je dagelijkse ritme bent en andere dingen eet/ander voedingspatroon aanhoud, dat had ik namelijk vorig jaar in Spanje ook.
Maar ik hoor gewoon véél vaker dat mensen ziek worden in Tunesië dan bijv. Spanje of Turkije. Mijn moeder zegt... :P dat als je bijv een glas limo besteld in Tunesië dat ze dan vaak water uit de kraan pakken, ook in het hotel. Een stelletje waar we bevriend mee zijn, zijn er vorig jaar ook geweest en je wilt niet weten wat die jongen allemaal naar binnen werkt, die heeft een maag-darmstelsel van beton.. := Maar toch ook de halve vakantie (7 vd 14 dagen) ziek geweest.

En we passen wel op hoor. ;)
We kijken gewoon rustig rond bij reisbureaus, internet enz. :)

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:27

Ik ben de eerste vakantie in Turkije ook ziek geweest net zoals een vriendin die mee was. (die was nog wel een stukje erger als ik)
Maar volgens mij komt dat door het eten van oude groentes. Dus je moet sowieso goed opletten dat de groenten vers zijn. (tomaten goed rood en stevig etc)

Ik kijk trouwens altijd op verschillende sites.
Vorig jaar zijn we met Oad geweest naar Turkije. Dit hotel kende ik al dus wist dat het ons wel zou bevallen.
Voor turkse begrippen 4 sterren, Nederlandse begrippen 3 sterren.
Maar dat is gewoon een goed hotel. Kamers zijn niet je van het, maar dat interesseerde me niet echt, aangezien je er alleen maar slaapt. Eten vond ik heel erg goed en de rest van het hotel ook.
Maar het ligt een beetje aan jezelf. Er zijn genoeg slechte verhalen over dit hotel maar ik erger me niet zo snel en vind het al snel goed. Daarbij zijn de meeste verhalen nog eens erg overdreven ook. (hotel waar ik gewerkt hebt kun je ook vreselijke verhalen over vinden, terwijl het echt een geweldig hotel was en ik zeker weet dat 9 vd 10 verhalen echt niet kloppen!)
Dusja, ik vind een 3 sterren hotel goed genoeg opzich, maar dit jaar wil ik graag ook eens een keer lekker genieten van luxe. ;)

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 21:42

Wij zijn vorig jaar via corendon naar Bulgarije geweest. Met twee personen voor een kleine €600,- acht dagen in een vijfsterren hotel gezeten. Voor niet-doorgewinterde vakantiegangers echt prima!
Wij hadden trouwens een dag van tevoren geboekt via de corendon-site. Ik heb zelfs de dag van tevoren nog vrijgevraagd op mijn werk :D

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:26

Ik wil dit jaar ook een keer last minute nemen, maar waar heen geen idee :P

Turkije zijn we nu 7 keer geweest dus wil eigenlijk even wat anders...

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 20:05

Wij zijn er net weer uit Tenerife..3 dagen van tevoren geboekt op www.lastminute-flug.de
Voor 2 volwassenen en 2 kinderen waren we voor een week all inclusive een kleine 1400 euro kwijt, hotel is wel een aanrader Ocean palace in Costa Adeje!

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 20:09

Ik vind jullie heel stoer :D Ik durf dat denk ik niet :P

Ik ben zo iemand die al een jaar vantevoren weet waar en wanneer ik ergens heen wil en zodra het kan ook gelijk boek. Overigens is dit alleen met vakanties/weekendjes weg, de rest kan allemaal last-minute :P

Hebben jullie ervaring met last-minute tijdens de jaarwisseling? Bv naar Canarische eilanden (of ergens anders met zon :P)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 20:13

Toch, als ik nu ga kijken voor over een week vertrek naar de bestemming die ik nu geboekt heb, kom ik echt niet goedkoper uit dan ik nu betaald heb.
Ik denk idd dat een lastminute alleen geschikt is als het je verder toch niet uitmaakt waar je terecht komt.