Geen idee.. zou met een vriendin gaan.. maar die is nu dusdanig druk met het behalen van haar rijbewijs, dat ze een auto gaat kopen en dus niet op vakantie kan gaan... geen idee dus of ik uberhaupt ga. Wil wel
Gaan kamperen wsl, wil heel graag de hond mee dus met het vliegtuig is geen optie. Vorig jaar twee keer heel dichtbij gedaan (Nederland) dus dit jaar denk ik wat verder, mss zuid-frankrijk ofzo?
Oliver
Geplaatst: 19-03-09 21:01
Spanje. Niet echt vakantie, maar twee maanden werken in een restaurantje. Net als vorig jaar.
Kroatie is echt heeeeerlijk! Perfect voor een zon vakantie! wat hier al werd genoemd, prachtige stranden, feesten en ook nog best goedkoop ook! Ga dit jaar naar Blanes!
Karin
Geplaatst: 19-03-09 21:10
liiisette schreef:
nijverdal!! met mijn pony''s
Dat is mooi rijden daar!
BoefJMouse
Geplaatst: 19-03-09 21:13
Dit jaar 15 dagen Chersonissos, met me beste vriendinnetje!
Toevallig ben ik ook dan jarig, wordt 18! dus dat wordt een lekker feestje bouwen daarzo.
Ik ga in september een weekje center parks kempervennen. Wij gaan nooit naar het buitenland omdat we onze 2 honden mee willen nemen. 1 van de 2 kan niet op een logeeradres blijven omdat hij heimwee heeft en dan is je eigen vakantie toch ook niet leuk als je weet hoe je hond erbij zit.
We zijn wel een keer naar turkije geweest, maar vind nederland net zo goed (en ik heb zelf ook een beetje heimwee )
Normaal gaan we wat langer op vakantie, of 2 keer kort, maar dit jaar chronisch geldgebrek. net 2 paarden gekocht en we willen even kijken hoe dat gaat met vakantie's enzo.
Mars
Geplaatst: 19-03-09 23:29
Gerlin schreef:
Mas schreef:
Ik ga met een vriendin samen 8 dagen naar Albufeira in Portugal
Ik ga iig een week naar hotel mama, op de diertjes passen en een week naar Nijverdal, mijn stiefmoeder bezoeken. En mss, héél mss een aantal dagen centerparcs ofzo met een vriendin, mits het financieel een beetje mee zit.
Tyke
Geplaatst: 20-03-09 03:46
Ik ben net terug van weekje wintersport in ANdorra,
Verder ga ik naar Kreta 2 weekjes (koutouloufari) en mogelijk nog weekje ardennen. in november
Barramundi
Geplaatst: 20-03-09 09:20
In april 2 weken naar Australie, vrienden bezoeken en werken op een soort festival.
Aan het eind vd zomer (aug/sept) met vriendlief op pad met de camper van mijn ouders. We weten nog niet precies hoe of wat, maar waarschijnlijk wordt het Kroatie. We willen allebei heel graag naar de Plitvice Meren toe, schijnt supermooi te zijn!!