Wat vinden jullie van all-inclusive reizen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juf_esther

Re: Wat vinden jullie van all-inclusive reizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 10:03

Ik vind all-in echt lekker, zeker als je niet te lang gaat. (Wat mij betreft echt max 10-12 dagen, daarna ben ik 't wel beu)

Voor sommige bestemmingen is 't gewoon erg handig, zoals bv de dominicaanse republiek, daar loop je niet overal even makkelijk je hotel uit. En je kunt er van opaan dat het eten goed en lekker is. Na een hele dag excursie of wat dan ook is het wel lekker als je gewoon aan kan schuiven. In Mexico, waar je wel makkelijk de straat op kon, hebben we het een beetje afgewisseld. Ook erg leuk.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 12:16

1 woord heeeeeeeeeerlijk! als je een goed all in hotel hebt tenminste!

wij gaan dit jaar 15 dagen naar turkije naar een hotel dat heeft geen normaal all in maar een 24 uurs all in ultra! dus dan heb je het echt super luxe! heerlijk!

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 12:29

Ik vind All In echt fijn. Het is niet te duur en eigenlijk deden we vooral voor het drinken. Als het rond de 40graden of meer hangt heb je wel eens water nodig en dan is het fijn als je gewoon gratis kan drinken. Ook flesjes werden gevuld zodat we ze mee konden nemen op excursies ed.

Bij all in moet je echt niet altijd in je hotel zitten, ik ben van mening dat je op vakantie gaat om ook iets van het land te zien. Elke dag waren we de stad in, of een ander stadje bezoeken of een safari,.... en savonds aten we ook lekker op een terrasje in de stad en soms in het hotel dat een geweldig terras had

Als ik eraan terugdenk hoe zalig het was om daar om 9u smorgens een lekker ontbijtje te eten als het al boven 25 graden is mmmmm ik zou zo terug willen!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:23

Apple schreef:
Er is toch niets leukers dan op je vakantiebestemming lekker rondlopen in een dorpje om elke avond een ander restaurantje te proberen?

Lekker buiten op het terras :D

En een goed restaurantje, daar kom je gewoon vaker :))

In Griekenland zou ik idd nooit A.I. doen, daar vind ik het enig om iedere avond een andere taverna op te zoekn. Maar voor landen waar je minder makkelijk even de deur uit kunt is het wel ideaal.
En zoals ik al zei: het is ook de insteek waarmee je op vakantie gaat. Ik zou iig nooit langer dan een week naar een A.I.-resort gaan.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:33

wij zijn hiervoor 2 jaar naar egypte geweest.
Daar zijn we in 2 weken 2 keer heerlijk uit eten geweest!

maar zit daar toch liever op een all in resort.
als het resort maar groot genoeg is dan kun je je daar prima 2 weken vermaken. Eerste jaar was het zo groot dat we een paar dagen nodig hadden om niet meer te verdwalen en er was veel te doen. 2e jaar klein resort daar waren we inderdaad met een week wel uitgekeken.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-09 00:37

:D Van Egypte wist ik helemaal niets. Misschien gedacht dat de dagtochten dichterbij zouden zijn. Daarnaast was ik niet fit toen ik vertrok. Maar zo'n resort zou ik niet snel weer doen, of zal met een actiever gezeldschap meegaan. Alleen zwembad hangen is niet mijn ding := . Voor kinderen daar was het erg leuk, en kan me voorstellen voor de ouders dan ook. Maar persoonlijk heb ik vroeger ook actieve vakanties gehad en vond dat ook geweldig leuk (met de boot en later wandelen in de bergen).

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 02:52

Wij gingen vroeger altijd naar een camping in Frankrijk. Verplicht mee boodschappen doen en verplicht mee naar verschillende plaatsjes, kastelen enz in de omgeving. Ik heb t niet altijd leuk gevonden, maar wel een boel gezien en geleerd...

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 12:26

All in vind ik heerlijk voor een weekje (of anderhalf) relaxen! Alleen moet het eten wel een beetje goed zijn.. 2 jaar geleden zijn we naar een all in hotel op Mallorca geweest en daar was het eten echt bedroevend slecht... dus toen zijn we alsnog bijna elke dag uit eten geweest.
Ik zou best weer eens een all in vakantie willen, maar dan denk ik eerder aan een land als Turkije! :)