haha, mijn vriend moest donderdag op dat vliegveld landen, maar is uiteindelijk in Belfast aangekomen.. Die Ieren zijn idd niet gewend aan een beetje sneeuw
fijn dat jullie weer veilig thuis zijn
Ikima
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-09 18:33
Belfast, wat een mazzelkont, wij kwamen aan de andere kant van het eiland terecht. Hoe is het weer er nu?
hey Spatter, thanks, alles goed met je? ja, ik heb het nooit zo zout gegeten terwijl ik er nb heb gewoond en er tig keer ben geweest. Vooral voor ikima sneu..
spatter
Geplaatst: 09-02-09 15:55
ja hoor, hier alles goed, rustig aan dan breekt het touwtje niet
Haha, leuk verhaal, grappig geschreven! Ik hoop dat jullie er achteraf op terugkijkend toch nog om kunnen lachen!
Verder zou mijn vriendin naar Londen gaan dat weekend, en haar hele weekend ging niet door. Alles al geboekt en dan ligt er een beetje sneeuw waardoor je niet eens op vakantie kunt. Echt rot.
*grinnik* Arme jullie Echt balen joh, die sneeuw en al dat geld lichter! Maar de foto's zijn alsnog wel mooi geworden!
Ikima
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-09 20:46
Jullie mogen best lachen hoor, daarom heb ik het ook geplaatst. Over een tijdje kunnen we er zelf misschien ook om lachen. De foto's zijn tenminste wel gelukt.
Die foto's zijn super, Ikima, heb je het filmpje al vaak geluisterd van eht beekje om tot rust te komen?
Ikima
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-09 11:58
Lang leve de reisverzekering. Mensen sluit beslist een reisverzekering af, ook al vlieg je maar voor 1 dag. Mijn reisverzekering vergoed de extra gemaakte kosten dus nu kan ik ook van harte meelachen om deze reis.
x_spekkie_x
Geplaatst: 11-02-09 11:59
Wow, wat relaxed Ben ik even blij met mijn standaard doorlopende reisverzekering!
En die kwam trouwens hier (op de Antillen) wel goed van pas, want ik ben al een keer naar de dokter geweest en moest voor een wortelkanaalbehandeling naar de tandarts! Aardig prijzig anders
Ikima
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-09 12:08
Spekkie, dat zal anders ook wel een flinke duit gekost hebben als je het zelf moest betalen. En dan te bedenken dat ik eerst zat te twijfelen of ik voor die paar dagen wel een verzekering zou nemen. Ik heb wel een behoorlijk potje zitten janken van blijschap toen ze zei dat ik de extra gemaakte kosten terug kreeg.
Super, ikima, ik ben ook blij voor je, en hoop dat ik ook geld terug krijg! verder bezig om weer aan het werk te gaan, voel de financiele druk. pfff...
Ikima
Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-09 15:26
Nog even een goed bericht, maandag stond het geld al op mijn rekening. Lang leve de Postbank reisverzekering.