Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brittol schreef:Alleen ik hoor wel van iedereen die daar geweest is dat ze daar zoiezo wel buikkrampen of diarree hebben gehad, klopt dat?
Lois28 schreef:Ik wil je vakantieplannen van Egypte niet verpesten, maar euhh ik heb er minder goede ervaringen mee. Ten eerste zijn de mensen er echt niet vriendelijk (dit begint al op de luchthaven), het land is zwaar islamitisch en straalt dat ook echt uit (levende dieren op de markt die vervolgens geslacht worden, aparte meisjesscholen, vrouwen in burka), het land is zwaar beveiligd; als je langs de weg rijdt zie je overal gewapende militairen (alsof je in oorlogsgebied rijdt). Joepie nog zin om naar Egypte te gaan?! En verder ben ik in die vakantie dood en dood ziek geworden (bevloekt door de farao), zoals driekwart van de gasten in het resort, ondanks dat het een vijfsterren resort was. Terug op de luchthaven (bij vertrek uit Egypte) heel veel mensen die ziek waren. Leuk hè! Nee ik heb dus weinig positieve dingen meegemaakt in Egypte en dit land is zeker niet voor herhaling vatbaar.
bonney4evver schreef:wat een prachtig resort!
Niet erg duur?!
My god, ik vind het een klap geld
Thirsa_ schreef:Ik vraag me al een tijdje af of Egypte wel 'geschikt' is om bijv. in juli naar toe te gaan? is het dan niet verschrikkelijk heet?? Ik ben er nog nooit geweest maar is het niet beter geschikt om in het voor- of naseizoen te gaan? Ben benieuwd!
KiMmK schreef:http://www.arke.nl/Zonvakantie/egypte/r ... esort.aspx
Niet heel erg duur, met aansluitend koraalrif![]()
en de beoordelingen lijken goed te zijn dus ben benieuwd.