Wij gaan waarschijnlijk van 28 juli t/m 24 augustus (28 dagen dus) met een groepsreis naar Java en Bali daarvoor nog naar singapore of hongkong voor 4 dagen dan zien we daar ook een stukje van (zit al in die reisperiode) heb er nu al zin in alleen staat het nog niet helemaal vast
Ik ga 6 juni samen met mijn vader, zijn vrouw, mijn zus + haar vriend en mijn broer naar Spanje. (helaas kan mijn vriendje niet mee ) Dan komen we de 14e weer terug. En 7 juli ga ik lekker met mijn vriendje 11 dagen naar Turkije Heb er echt zin in. Turkije zitten we all incluisive, zelfs sauna en hamam zijn all in
Ik ga in juli 2 weekjes naar de dominicaanse republiek, met een vriendin en haar broer + een vriend Reis is al geboekt, kan echt niet wachten meer!
polbo
Geplaatst: 14-01-09 00:37
Ik ga waarschijnlijk samen met een vriendin een kleine trektocht houden door Groningen en Drente. Vriendin op haar pony en ik achter de pony. (Shetlander met sulky er achter)
We moeten nog heel wat regelen en het moet natuurlijk niet te veel regenen maar het lijkt me wel een leuke uitdaging.
Mijn vriend en ik willen graag in augustus voor 2 weken naar Marokko gaan met zn 2en.
En misschien in de herfstvakantie met mams, broertje, zusje, vriend & ik naar Spanje of iets dergelijks.
snoeppapier
Geplaatst: 18-01-09 19:28
M'n vriend en ik gaan van de zomer lekker 2,5 week kamperen in Italië Eerst een stop in Zwitserland voor een dag of 2, even van de bergen genieten en dan door naar de Toscaanse kust
En verder toevallig vandaag een lang weekend Landal geboekt met z'n 2en in april en met een bevriend stelletje ergens eind februari ook nog in een huisje Verder hoop ik in juni nog wel een weekendje weg te gaan en na de zomer nog 1 of 2 weekenden, met waarschijnlijk een keer Londen en een keer Parijs.
Maaaike
Geplaatst: 18-01-09 20:11
Ik vertrek 14 juli voor ruim 4 weken naar West Australië met m'n moeder en zusje
In de zomer waarschijnlijk een weekje naar Zeeland of Belgische kust. En in mei een week naar Nice, met m'n ouders & broertje!
Sjapaz
Geplaatst: 19-01-09 22:58
jaaaaa de plannen zijn iets geweizigd, ik ga nu over een maandje ook al naar Nigeria!!
We vliegen de 14e, dan de 21e terug, ik heb er nu al zin in, even een weekje naar mijn ouders en de warmte!
Dan gaan we dus in mei weer, een combi van Nigera en Ghana, en dan 12 juli naar Maleisie voor 3 weken!
Apacheshadow
Geplaatst: 19-01-09 23:00
messchien naar Ibiza naar de paardjes van miri (bokt profiel eleandra) kijken en verder vooral op stal zijn hier in holland (noujaa limburg dan)
RoWi
Geplaatst: 19-01-09 23:16
Ik heb ook al geboekt! Dit jaar voor het eerst helemaal zelf op vakantie Nouja, eigenlijk met zijn viertjes: ik, mijn vriend en een vriendin met haar vriend. We hebben een 3-kamer appartement in Kroatie, in het centrum van Rovinj. Voor het eerst zelf koken en zelf alles regelen, spannend natuurlijk maar ik heb er zeker zin in! Tot nu toe ben ik altijd naar Frankrijk en Spanje op vakantie geweest, maar Kroatie schijnt net zo mooi te zijn. Was het maar vast augustus
23 April-30 April Mallorca, Alcudia! 4 Mei - 8 Mei Tjechie.
Inujojo
Geplaatst: 19-01-09 23:23
Wij gaan naar alle waarschijnlijkheid in de meivakantie een beetje interrailen, in ieder geval naar Wenen en Graz ( Oostenrijk ) en als de tijd het toelaat ook naar Boedapest, Venetië en Florence
Plaatje1990
Geplaatst: 20-01-09 10:48
Ik ga in maart 2 weken naar Curacao met vriendlief en in augustus 3weken buitenland Europa trekken , tussendoor veel weekendjes weg ; nu ben ik ook net terug van een week disneyland parijs/parijs