Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fitzroy schreef:Ik hoef ook nog maar een paar weken te wachten en dan is het zover!
Dit jaar gaan we naar Samos, ik ben eigenlijk een beetje bang dat we het te toeristisch gaan vinden. We zullen zien.
Wat me wel opviel was dat, ondanks de kredietcrisis, er nog maar weinig keuze was in het voorseizoen.
. Het is een enorme opgraving en het is werkelijk prachtig. Maar dat is wel een potje toeristisch, zeg. Maar ik vond het geweldig om dat te bekijken. Op Samos waren trouwens ook vrij veel oude dingen te zien, dat vond ik ook leuk. Heel veel plezier allemaal!
FitzChivalry schreef:Wij gaan van 5 september tot 29 sept.. heb er zo veel zin in..
5 September zijn wij alweer 10 dagen terug.

Angeliek schreef:Ik ga 31 mei naar Carda Beach Hotel http://www.cardabeachhotel.gr op Kos.
12 dagen.
Ben er ook nog nooit geweest. Maar zal je na mn vakantie wel ff informeren.

!
). Al heb ik inmiddels ook wel een aantal eilanden gehad (Thasos, Zakynthos, Corfu, Kefalonia, Kythira, Santorini, Naxos en Lefkas). Deze zomer ga ik voor het eerst naar Kreta, mijn oom en tante hebben daar een huis in Gouves. Daarna een dagje Athene en dan naar een plaatsje aan de westkust van de Peloponnesos.
Wolken schreef:Toch positieve reacties voor Koutouloufari gelukkig! Ik ben altijd bang dat het tegen gaat vallen.
Als je alvast de omgeving wilt zien, moet je maar even in m'n onderschrift kijken. Tenzij je het natuurlijk een verassing wilt houden