Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
floorsil schreef:Wij gaan met de bus.
Ga naar http://www.husk.nl klik dan op zomder 2009
en dan op bestemmingen dan zie je aan de linker kant ga direct naar en dan kies bestemming,
dan kan je kiezen voor kroatie,
je ziet dan allemaal plaatsen of streken daar kies je iets uit.een plaats en dan daar weer een huisje of appartement of hotel
dan kan je bij prijzen&aanbiedingen kiezen welk vervoer je gaat en voor hoelang en voor hoeveel personen.
Wij gaan nu met ze 7en en kiezen dan een 8 persoons appartement.
wij gaan nu ook weer bij iemand in huis. vorig jaar in sofok (hongerije) was dat erg goed bevallen, zaten toen bij een omatje in huis die voor ons wou afwassen en die was helemaal gelukkig met ons omdat zo stil en netjes waren. hopelijk bevalt het dit keer weer.
als je er nog niet uitkomt dan laat je het maar weer weten hopelijk is mijn uitleg beetje duidelijk
Miran schreef:Ook hier plannen om naar Kroatie te gaan, met de auto en de tent. We hebben zeker de meren in gedachten en de kust, we willen vooral lekker wandelen.
Van wanneer tot wanneer is het fijn qua weer? We weten nog niet precies wanneer we gaan omdat we rekening moeten houden met collega's enzo. En zijn er verder nog paardrij-, wandel- en campingtips?
En is het uit eten gaan een beetje te doen voor vegetariers?
mandymonica schreef:Nicky2, zeilen jullie zelf en dan alleen of in flottielje? Of gaan jullie mee op zo'n zeil-/motorschip? Dat laatste willen wij al heel lang een keer doen, maar op de een of andere manier is het er tot nu toe niet van gekomen. Maar we krijgen graag inside-informatie over bijvoorbeeld het eten en slapen op zo'n boot. Dus als je info hebt, dan hou ik me aanbevolen! We zijn zelf geen zeilers, dus zelfs flottieljezeilen zit er vrees ik helaas niet in. Wij moeten echt mee met iemand die weet hoe het moet
Petulan schreef:Oja, ik ga trouwens naar Park Umag! (De camping!)