Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
foetsie schreef:Misschien kun je het probleem op lossen door je haar te verfen?![]()
Tegenwoordig heb je haarverf die met een paar wasbeurten al weer vervagen.
lique schreef:wat een dikke onzin zeg!!!
Ik kom al jaren in egypte en dit is dus echt niet waar he!!
kijk in alle landen zijn mannen die na je gluuren maar in egypte is dat helemaal niet zo giga erg,
daarbij zijn er meer christenen in egypte dan moslims...en christenen hebben echt veel respect daar...
En niet alleen over straat lopen? hahaha jullie maken jezelf gek hoor want valt allemaal heel erg mee...als je zelf niet zon arogant gedraagt is er ook niks aan dr hand...hoe meer humor hoe beter! gaan ze je ineens heel anders bekijken hoor..,
Ik ken wel meiden die er last van hebben ,maargoed moet je ook kijken hoe die meiden zich gedragen ..top les liggen ,in stringetjes voorbij lopen..korte rokjes aan..ja dan vraag je dr toch ook om om bekeken te worden...als jij je gewoon aan de gedrags regels houd is er helemaal niks aan de hand!
fijne vakantie,
en dat opdringerige van kom na mijn winkel en jij bent mn eerste klant als je daar wat lacherig over doet en beschaafd blijft laten ze je gewoon met rust ..de meeste willen alleen maar kletsen en thee drinken,
het is zelfs jammer als je daar loopt met zon gevoel, de mensen en ook de heren zijn ontzettend gastvrij en gezellig en als je wat mensen leert kennen ...krijg je ineens overal korting..
En wist je wel dat egyptenaren dol zijn op nederlanders juist omdat ze zo open en sociaal zijn
LindaV schreef:lique schreef:wat een dikke onzin zeg!!!
Ik kom al jaren in egypte en dit is dus echt niet waar he!!
kijk in alle landen zijn mannen die na je gluuren maar in egypte is dat helemaal niet zo giga erg,
daarbij zijn er meer christenen in egypte dan moslims...en christenen hebben echt veel respect daar...
En niet alleen over straat lopen? hahaha jullie maken jezelf gek hoor want valt allemaal heel erg mee...als je zelf niet zon arogant gedraagt is er ook niks aan dr hand...hoe meer humor hoe beter! gaan ze je ineens heel anders bekijken hoor..,
Ik ken wel meiden die er last van hebben ,maargoed moet je ook kijken hoe die meiden zich gedragen ..top les liggen ,in stringetjes voorbij lopen..korte rokjes aan..ja dan vraag je dr toch ook om om bekeken te worden...als jij je gewoon aan de gedrags regels houd is er helemaal niks aan de hand!
fijne vakantie,
en dat opdringerige van kom na mijn winkel en jij bent mn eerste klant als je daar wat lacherig over doet en beschaafd blijft laten ze je gewoon met rust ..de meeste willen alleen maar kletsen en thee drinken,
het is zelfs jammer als je daar loopt met zon gevoel, de mensen en ook de heren zijn ontzettend gastvrij en gezellig en als je wat mensen leert kennen ...krijg je ineens overal korting..
En wist je wel dat egyptenaren dol zijn op nederlanders juist omdat ze zo open en sociaal zijn
Dit vind ik dan weer jammer. Echt een zwart witte reactie.
2 vriendinnen van mij gingen samen met hun vriendjes naar Egypte dit voorjaar. Hun waren gezellig als stelletjes daar, buiten flirten en kijken etc weinig last van.
De mannen gingen op een gegeven moment op een duiktrip, daar zat ook een overnachting bij.. Die Egyptenaren waren daar snel van op de hoogte en die nacht hebben ze allemaal op de deur geklopt en zelfs via het balkon probeerde ze de kamer in te komen!
Dit zijn absoluut geen arrogante meiden, gewoon leuke blonde meiden, absoluut geen attitude. Zomerjurkjes moeten toch ook gewoon kunnen?
Het was helemaal niet mijn bedoeling om een discussie op te roepen, wil alleen weten wie waar geweest is.. En waar ik heen kan gaan zonder lastig gevallen te worden.. Ga voor mijn rust.