Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Celiien schreef:Mwah, als het bij Duijvestein is aangemeten, verbaasd het mij niks. Hebben mij 2 jaar geleden 1.5 maat te groot verkocht, maar wel te smal voor mijn benen, mijn familielid hebben ze vorig jaar een schoen verkocht (in de outlet) die en niet paste, maar, volgens oostenrijks mannetje, ook nog eens vrolijk al uit 2015 kwam en niet eens meer verkocht mag worden. Die is vorig jaar dus als nieuw verkocht uit de outlet![]()
Nogmaals, koop schoenen in oostenrijk. Wat een prutsers hier!
Unwritten schreef:Nouja naar een Skishop Nieuwegein of MK Skiservice zou ik zo binnengaan. Daar zitten (internationaal) gecertificeerde fitters. Die overigens ook altijd aanbevelen er in NL een aantal keer al mee te gaan skiën.
Nee hoor, mij niet gezien. Jester_ schreef:Celiien schreef:Mwah, als het bij Duijvestein is aangemeten, verbaasd het mij niks. Hebben mij 2 jaar geleden 1.5 maat te groot verkocht, maar wel te smal voor mijn benen, mijn familielid hebben ze vorig jaar een schoen verkocht (in de outlet) die en niet paste, maar, volgens oostenrijks mannetje, ook nog eens vrolijk al uit 2015 kwam en niet eens meer verkocht mag worden. Die is vorig jaar dus als nieuw verkocht uit de outlet![]()
Nogmaals, koop schoenen in oostenrijk. Wat een prutsers hier!
Nou ja precies daar!! Ja pijn hoort erbij werd me altijd gezegd. Dus altijd gedacht niet piepen, maar na een keer leenschoenen in lapland en 0 last dacht ik nu ook, toch maar is proberen. Zeiden ze hier dus ook schandalig dat ze dit je verkocht hebben.
Ik heb echt al 2 heerlijke skidagen nu. Ja ook dit knelt af en toe een beetje of zware benen, maar dat lijkt me niet meer dan normaal. Mooi deze schoenen hier kopen ofzo haha, zijn atomics en zitten goed en heb er veel grip mee en geen angst.
[ Afbeelding ]
Veel plezier!!!
(Ik ski Stöckli).

ook alweer uitgegroeid dus sinds september nieuwe
)