Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fitzroy schreef:Goed gedaan, Lizzle !
Katja, het ziet er super uit. Jammer dat het zo ver vliegen is.
Stephanie, weet jij waarom je het niet hoefde te betalen? En hoe lang hadden jullie gereden? Ik zat zelf aan 2 uur te denken.
Guinevere schreef:Ik geloof niet dat tetanus een risico is bij reef cuts. Volgens mij zijn de omstandigheden daar niet naar, maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen? Het grootste problem is dat er soms miniscule deeltjes (levend) rif afbreken die voor een ontsteking kunnen zorgen. Even goed in de gaten houden en hopelijk krijgen jullie nergens last van.
lifaya schreef:Ik ga vandaag op Hostel jacht, of een kamer via AirBNBIk heb besloten van 16 december tot 20 a 21 december in NYC te verblijven, dan met de trein naar Albany. En ik kom dan weer terug naar NYC op 7 januari denk ik. Ik ga geen Nieuw Jaar in NYC vieren.
Is het in NYC bij hostels normaal dat ze een pendelservice hebben van en naar het vliegveld (JFK) of niet? toen ik vorige x in Kansas zat heb ik een nacht in een motel moeten verblijven en daar hadden ze gelukkig een 24 uurs pendeldienst, had toen echt een onmogelijke vluchttijd, om 4 uur sochtends geloof ikmaar ik kom nu aan in de middag en ik vertrek ook in de middag, dus heb nu wat gunstigere tijden...
lifaya schreef:Ik moet mijn cameratas wel mee. Heb 2 cameratassen, 1 hele grote waar evt ook mijn laptop in kan, maar is super onhandig in de stad dus die valt af en 1 kleine waar alles precies in past maar niet mijn laptop dus die zal ik dan los in een laptoptas moeten doen.
Ik zal KLM anders wel gewoon een mail sturen. Ik heb tot nu toe nog nooit problemen hiermee gehad