Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verootjoo schreef:Waar zit je dan?
Ik reed vanochtend weg uit Hochkönig in een fikse sneeuwdump.
En het is toch overal wel koud genoeg voor de sneeuwturbines? Daar komt altijd fijne poeder uit.
De pistes zijn opzich prima hoor maar wel hard.
Het is zo'n leuk dorp en het skigebied is prachtig. Enkel de verbinding naar Valmenier is niet optimaal, maar je kunt je prima vermaken aan de Valloire kant.
Jester_ schreef:Wij vertrekken vannacht richting hopfgarten/westendorf met verse sneeuw, zin in
Daantjuh88 schreef:Jester_ schreef:Wij vertrekken vannacht richting hopfgarten/westendorf met verse sneeuw, zin in
Veel plezier!!! Wij zijn vanaf jongs af aan altijd in Westendorf geweest. Voelde altijd weer als thuiskomen. Alleen de overvloed aan nederlanders kon mij heel erg storen de laatste jaren (ja, ik word oud) Maar we willen meer van Oostenrijk zien, dus hebben inmiddels al meerdere andere plaatsen bezocht. Nog 1 weekje wachten, dan gaan wij ook!!

Jester_ schreef:Nou wij begonnen al verkeerd en kwamen boven uit op 2 pittige rode pistes vol mist. Fijne 1e afdaling haha
Ook schoenen gehuurd. Ik heb zon pijn in mijn voeten steeds, bijna kotsen gewoon. Blijken mijn aangemeten eigen gekochte schoenen gewoon 1.5 maat te klein. Ja het hoort zo strak zeiden ze toen. Nu schoenen die heerlijk zitten, skied meteen beter