Of waarom ik naar de Olympic Peninsula wilde als ik Twilight nog nooit gelezen/gezien had. Die vent had wel humor.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lizzle schreef:Mèhhh eindelijk antwoord van british Airways op m'n verzoek ter compensatie na de vertraging van 7 uur in september. Een voucher van €125mafketels, hebben recht op €600 per persoon, maar we moeten vast gaan kijken wie de langste adem heeft
Faline schreef:Lang over nagedacht hoe ik dit moest brengen, want iedereen kan natuurlijk meelezen.
Maar kort gezegd, Na een hard leermoment en teleurstellende ervaring, met 'the caravan' helaas weer terug in Nederland.
En ook het andere meisje wat daar tegelijk met mij arriveerde, is terug gegaan.
Amerika is prachtig, daar lag het niet aan, maar niet op deze manier helaas.
Nog nooit van mn leven zo blij geweest weer thuis te zijn na verblijf in het buitenland.
Mensen die meer info willen kunnen altijd een pb'tje sturen, ik kan niet alles hier open en bloot neerzetten.
Fitzroy schreef:Wie hadden hier nu een paardrijtour gemaakt in Monument Valley?
Fitzroy schreef:Wie hadden hier nu een paardrijtour gemaakt in Monument Valley?
Ik vroeg me af of jullie van tevoren gereserveerd hadden en of jullie met anderen mee zijn gegaan danwel apart en daar dan ook extra voor betaald hebben?
Heb net een mailtje naar Roy Black gedaan, maar vroeg me af hoe groot de kans is als je niet apart reserveert dat je nog anderen erbij krijgt. Want dat willen we niet. Ik wil me ook echt even cowgirl voelen op een galopperend paard
Lizzle schreef:Mèhhh eindelijk antwoord van british Airways op m'n verzoek ter compensatie na de vertraging van 7 uur in september. Een voucher van €125mafketels, hebben recht op €600 per persoon, maar we moeten vast gaan kijken wie de langste adem heeft