Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
MizzMontana schreef:Wij gaan in februari voor het eerst na 4 jaar weer skiën en hebben rechtstreeks hotels gemaild. Uiteindelijk kregen we van eentje een aanbieding die ons we paste en daar gaan we naar toe.
Ik heb wel eerst booking en andere sites gebruikt om te kijken welke hotels er dicht aan de piste lagen en ook nog plek hadden in februari. Daarna rechtstreeks bij die hotels op de site gekeken en dat was sowieso goedkoper.
Bij ons is het in Oostenrijk Ladis geworden (Serfaus/Fiss) waar heel veel faciliteiten voor kinderen zijn.
lucifertje schreef:Het skigebied van Saalbach lijkt mij wel geschikt! Je zou toch wel gewoon booking of bv sunweb kunnen gebruiken en dan onderzoeken of je rechtstreeks bij het appartement kan boeken. Anders de VVV van het betreffende gebied opzoeken. Ik kijk ook nog wel eens op google maps om te kijken waar je kan overnachten.
MizzMontana schreef:Wij gaan in februari voor het eerst na 4 jaar weer skiën en hebben rechtstreeks hotels gemaild. Uiteindelijk kregen we van eentje een aanbieding die ons we paste en daar gaan we naar toe.
Ik heb wel eerst booking en andere sites gebruikt om te kijken welke hotels er dicht aan de piste lagen en ook nog plek hadden in februari. Daarna rechtstreeks bij die hotels op de site gekeken en dat was sowieso goedkoper.
Bij ons is het in Oostenrijk Ladis geworden (Serfaus/Fiss) waar heel veel faciliteiten voor kinderen zijn.
het is met 3/4 pension en we hoeven alleen de lunch zelf te regelen. 

verootjoo schreef:https://www.nrc.nl/nieuws/2025/02/26/wi ... uIFnhbbDhQ
Kan iemand dit lezen en zeggen waar het over gaat?
Ik stuit hier steeds op op de socials en voel me aangesproken
Maar hoe krijg je als kind een voorsprong als je kan skiën? Dat is me een beetje een raadsel.
en ik kan die van haar niet gebruiken want ik kan haar racebindingen niet afstellen zonder schroevedraaier 

daar heeft wat gebel gekost maar ik zou dan wel mee mogen met stokken mits ik ze optil aan het einde
. De stokken van gv waren op een gegeven moment zoek na een korte pauze
. Niet in die enorme bakken gezet
waar je in de chaos van stokken toch al niks terug vindt. Daar kon hij een paar uitvissen. Ze hadden al een notitie gemaakt voor de vermiste stokken. Vond gv ze aan het eind bij de zitskies in een hoekje terug
tot ieders verbazing trouwens.
opisop_shop schreef:Zijn er mensen met verwarmde handschoenen?
Ik heb steeds koude handen met skiën sinds ik veel gewicht kwijt ben.
Koude voeten had ik altijd al, daarvoor kreeg ik vorige maand verwarmde sokken en dat helpt echt enorm.
Nu dus op zoek naar verwarmde handschoenen. Aangezien mijn man goedkope Chinese verwarmde handschoenen heeft die echt niet voldoende capaciteit hebben, ben ik een beetje bang voor dropshippers. Heel veel fotos die ik op Amazon langs zie komen lijken namelijk allemaal op Temu/Shein handschoenen.
Iemand tips vanuit eigen ervaring?