Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

En dan kunnen we terug wel met hetzelfde vliegtuig! Eerst leek dat onmogelijk qua prijzen maar met dit kan het wel. Bedankt voor de tip! Iemand nog een tip voor de reis van Miami naar Orlando? Bus? Auto huren?
, geeft je zoveel meer vrijheid. En ik denk dat je ook wel wilt winkelen in Orlando. Er zijn vrij veel shopping centers dus dan is het sowieso makkelijk. 
Wij hebben wel een keer dikke schrammen gemaakt op een auto, en toen we hem gingen afzetten vroegen ze of wij dat hadden gedaan. "Nee hoor..." en ze hebben er verder niets van gezegd. Zo nauwkeurig zijn ze echt niet met schade. En het beste is sowieso om wanneer je de auto gaat oppikken foto's te maken van alle schrammen/schade die er al aan de auto is. Dan kan je bewijzen hoe de staat was voor je hem oppikte moest de huurmaatschappij je schade willen aansmeren die jij niet hebt veroorzaakt. Maar als je de nodige verzekeringen hebt, dan is het echt geen probleem.
Nessie schreef:Is dat veilig? Ik ben geen leek betreft auto's dus kan vooraf de schades vaststellen. Maar gaan ze bijvoorbeeld niet zeggen dat jij schades hebt gemaakt? Of wordt de auto niet gestolen? Misschien denk ik teveel in films (en Spanje qua schades)En weten jullie betrouwbare maatschappijen?