MizzMontana schreef:Dat shoppen is inderdaad een leuk deel van de voorpret. Ik ben 4 jaar geleden voor het laatst geweest en heb daarna mijn ski jas als winterjas gebruikt, dus die is op. Verder had ik al jaren dezelfde ski spullen dus nu mag ik van mezelf alles nieuw kopen![]()
Hoe oud is jouw kleine Dee_Es? En gaat ze hier nog eerst op skiles? Onze kinderen gaan 10 lessen op de indoorbaan hier in de buurt. Dan is alles straks niet zo nieuw en kunnen we hopelijk aan het einde met zijn allen ook een keer de piste af. Dat lijkt me zo leuk.
Hè bah wat flauw van je dochter Unwritten, jou een beetje lekker maken met mooie plaatjes. Welk gebied is ze?
Ze is 3 dus nee, geen lessen in Nederland. Ze krijgt straks puppy lessen, vooral spelen in de sneeuw. Ze is afgelopen jaar wel mee gaan rodelen. Samen de piste af is voor ons nog geen sprake van. Wij zijn snowboarders dus kan haar ook niet helpen met skiën
Wat stoer van je dochter Unwritten! Ik vind dat altijd zo knap als je die kinderen een ijzige piste af ziet vliegen door de slalom.

net een skipak van goldbergh gekocht via Vinted
50% goedkoper en had nog de kaartjes
we kunnen gewoonweg niks boeken of plannen voor de langere of kortere termijn. We hopen ergens na kerst wat sneeuw te treffen. Waar dat is geen idee. dat hangt af van waar we zijn en of we uberhaupt weg kunnen uit nederland.

)