Stephanie_M schreef:Iemand ervaring met de BC van KLM? haha

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purny schreef:Het is ook een beetje apart verhaal of ze naar mijn ouders kan. Ik wil haar zoiezo eerst een keer proef brengen om te kijken of ze het wel aan kan. Gaat het niet dan kan ik niet naar de US en wacht ik tot Ze wel naar mijn ouders kan.
Katja schreef:Heb iedere keer wel enorme lol om de berichten van KLM op Facebook![]()
shilady schreef:Delta is mijn nummer een
Dit keer met klm terug gevlogen en vond die toch iets minder
enig voordeel met klm was dat ik nederlands kon praten met de stewards
Wanneer wil je weer gaan purny?
purny schreef:shilady schreef:Delta is mijn nummer een
Dit keer met klm terug gevlogen en vond die toch iets minder
enig voordeel met klm was dat ik nederlands kon praten met de stewards
Wanneer wil je weer gaan purny?
Over 2 a 3 jaar. Dan wil ik eerst een weekje NY doen en dan een weekje SF en misschien nog een weekje Miami. Maar eerst alles op de rails qua eigen huisje. Amerika loopt niet weg.
Mies schreef:Hee allemaal, ik heb niet echt bijgelezen, ik heb echt 0 tijd nog om op bokt te gaan.
Morgen vlieg ik vanuit Columbus naar NYC. Nu ga ik ook met Oud&nieuw naar NYC en ik vroeg me af of iemand nog een goede tip had om de ball dropp goed te kunnen zien voor een normale prijs? Of een andere goede plek zonder dat je uren moet wachten zonder dat je plek vergaat? En welke dingen wil ik echt niet missen in New York? Iemand die nog leuke dingetjes weet die niet heel bekend zijn? Sorry als dit al is genoemd.
Mies schreef:Hee allemaal, ik heb niet echt bijgelezen, ik heb echt 0 tijd nog om op bokt te gaan.
Morgen vlieg ik vanuit Columbus naar NYC. Nu ga ik ook met Oud&nieuw naar NYC en ik vroeg me af of iemand nog een goede tip had om de ball dropp goed te kunnen zien voor een normale prijs? Of een andere goede plek zonder dat je uren moet wachten zonder dat je plek vergaat? En welke dingen wil ik echt niet missen in New York? Iemand die nog leuke dingetjes weet die niet heel bekend zijn? Sorry als dit al is genoemd.