Ik zweer ook bij mijn Julbo (Skydome 0-4) voor alle omstandigheden. Hele fijne bril! Een 0-4 is wel wat overdreven als je 1x per jaar op wintersport gaat, maar ik heb de 0 range erbij omdat ik ook elke week indoor sta
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

vind ik zelf fijner dan een wisselbare lens, je zal maar net vallen op je meegenomen lenzen. De meekleurende van Julbo staan erg goed aangeschreven, de mijne kleurt zo snel mee dat ik nog niet heb meegemaakt dat hij niet reageerde zegmaar. Van zon naar schaduw en andersom is bijvoorbeeld gevoelsmatig instant. In die tijd wissel ik niet mijn verwisselbare lenzen zegmaar!Unwritten schreef:Wat een lekker weer Eileen! met snowboard ook minder last van de slush denk ik? Ik heb deze vakantie helemaal niet gesnowboard omdat ik op dag 1 mijn voet al blesseerde en ik niet meer hakken / tenen kon doen
j
geniet er nog maar even van!
smurffie schreef:Helaas passen de burton's mij niet top, maar wel een vraag: waarom ben je overgestapt van step on naar clew? Ik ben opzoek naar de juiste schoenen om juist van clew naar burton te gaan namelijk. Ben clew he-le-maal zat. Klikken met papsneeuw of poeder niet vast, 1cm speling is echt niet lekker.
dit keer was het een door iemand verkeerd weggezette knikladder die ondersteboven en niet vergrendeld stond, die klapte open toen ik voorbij kwam lopen en precies op mijn linker grote teen
dat is op zich ook een kunst toch