Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

?
Ons hotel lag aan het randje van downtown IN het honkbalstadion van de Toronto Blue Jays en naast de CN Tower. Voor de mensen die niet echt honkbalfan zijn maar wel eens een wedstrijd willen zien: het hotel beidt een arrangement aan waarbij je tijdens de wedstrijd je diner eet met uitzicht op het honkbalveld en je daarna op het balkon van het restaurant (dat dus IN het stadion ligt) de wedstrijd kunt volgen vanaf een barkruk met een pilsje. Had ik dat geweten dan had ik geen 'gewone' tickets vooraf geregeld.
eilleen333 schreef:Welke regio? Wat ga je doen? Alleen naar die vrienden of ook rondreizen?
Ik ging alleen naar een ranch en was dus klaar met een ticket en ETA. Maar als je gaat rondreizen komt er uiteraard meer bij kijken.
Je paspoort moet of minimaal 6 maanden geldig zijn nadat je Canada weer verlaat.
Als je medicijnen slikt kan je het best even een medisch paspoort bij je huisarts opvragen.
De stroom is anders dan bij ons, zorg dus voor een wereldstekker.
. Kan iemand me vertellen hoe het precies met je bagage / vliegtuig zit? En is er een vliegtuigmaatschappij die je aanraad (of juist afraad)?