Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
idee was uitslapen en kalm aan doen in de ochtend en in de middag de roldeur ophangen en schilderen.
maar met wat zoekwerk vond gv van zijn hond de eet/drink bak standaard die omgekeerd precies in de buis pastte en de brievenbus er precies oppastte

) nieuwe mannelijke burgemeester en nieuwe raad. Iedereen uit het dorp is uitgenodigd.
en moet voor de regen gedaan worden. Met een korte maar pittige windvlaag zijn er nok dakpannen gaan schuiven en heb ik een prive sterrenwacht vanuit de schuur

Pffff iemand moest echt vroeg komen iets op te halen omdat gv uiterlijk 11 uur weg moest om op tijd te zijn. Vanmorgen nog doorgegeven aan de bakker echt echt op tijd laten komen. De bakker zou het doorgeven aan de man, komt hij om 10.52 aankakken en dan moet er nog eea ingeladen worden.
heel krap maar hopelijk nog net genoeg tijd.
ik blijf het prut vinden dit te doen maar beter 1 koningin dood dan een heel bijenvolk. Een europese dame zat vast in de entree van de val. Net te groot (enorm dier de grootste die ik heb gezien) maar wel klem en in paniek. Haar heb ik moeten doden helaas omdat ze anders had geleden. 
We zagen helaas niet waar precies, niet aan de kant waar wij sliepen met een paar campers.
en bij de winkel lag een grote doos met groente en fruit voor 2 euro. Gv gaat zo zijn wortels en paprika schrappen zodat dat de vriezer inkan.