Unwritten schreef:Ja Schönleiten / Asitz / Mulden was niet top gisteren..ben benieuwd naar Fieberbrunn. Hoop dat het gaat, heb na mn val van gisteren toch wat meer pijn dan ik gisteren voelde (voet, knie)
Hoe was het in Fieberbrunn?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
opisop_shop schreef:Unwritten schreef:Ja Schönleiten / Asitz / Mulden was niet top gisteren..ben benieuwd naar Fieberbrunn. Hoop dat het gaat, heb na mn val van gisteren toch wat meer pijn dan ik gisteren voelde (voet, knie)
Hoe was het in Fieberbrunn?

ik werd dus ook gebeld want ze wilde daarna echt niet meer verder. Via de telefoon heb ik haar toch kunnen overtuigen om gewoon weer verder te gaan want ze zouden de rest van de dag gewoon weer op de blauwe piste blijven en dat ging gelukkig verder ook heel goed. Ze was alleen helemaal kapot aan het einde van de dag.

(stöckli). Heb de wildcats nu in de verkoop. Nog nooit zo lekker geskied als met de stöcklis, zelfs niet op mn c14

de dag Kaprun was vele malen drukker
Indy_Mouse_9 schreef:Unwritten, met 3 paar skies, hoe bepaald je dan welke je meeneemt? Of heb je echt skies voor verschillende dingen (offpiste, strak geprepareerd enz...)?

- niet voor off piste maar wel heerlijk met verse sneeuw op de piste en makkelijker in de slush. En in snowworld in de zomer
en momenteel in snowworld