Verder adem in adem uit. Het had al aardig klaar kunnen zijn maar een niet nader te noemen oudere man was helaas te eigenwijs na mijn twee keer niet verder uitrollen doodleuk voor ik hem kon tegenhouden hup de rest uit te rollen want ........

Affijn 1.5 uur tijd en energie verspild omdat een uitgerold stuk vinyl niet meewerkt en een mooi compact opgerolde rol wel. En ik nu een paar versnijdingen heb gehad doordat ik teveel flap nergens kon laten. Waar onder een precies bij de achterdeur vol in het zicht. Die ik met geen mogelijkheid kan wegwerken.
Laat ik het zo zeggen mijn humeur wordt daar niet beter van en ik heb hem de kamer uitgestuurd ik doe het wel alleen verder. Hij is nu met een voor zichzelf klus bezig dat is even wat verstandiger. Zijn hulp is soms prettig maar soms door deze eigenwijzigheid alleen maar energie vretend en tijd verspillend is soms. Mijn nee niet doen is erg regelmatig gezegd tegen een muur of deur of tafelpoot.
Maar los daarvan het oogt al een stuk beter. Deze flap moet nu uitzakken terwijl ik randjes wegwerk en overal onder kabels vinyl aan het frotten ben