zelfs hier in het zuiden waar het eigenlijk nooit sneeuwt rijd bijna iedereen hier op spijkerbanden, vooral als het ijzelt ben je daar heeeel blij mee. Het geeft mij vooral mentaal een veel zekerder gevoel
Het enige nadeel is dat er wat strengere regels zijn wanneer je er wel/niet mee mag rijden, maar dat is gewoon even goed de kalender en de weersverwachtingen in de gaten houden rond de periode dat er weer gewisseld moet worden. Ook mag je er in NL niet mee rijden, maar jullie zitten best wel noordelijk toch, dan rijd je sowieso niet zo 123 naar NL toe
Mooie fotos en het ziet er goed uit! ik ben ook op zoek naar wat houtsnippers nu...vorig jaar totaal geen last van modder gehad maar er is echt te veel regen gevallen. Mocht je nu all weather banden hebben bewaar ze in de schuur, want stel je moet op stel en sprong richting NL dan heb je ze wel nodig. In andere landen mag je er niet meer rijden geloof ik. Maar ik kan me ook voorstellen dat je misschien eerder het vliegtuig pakt in geval van spoed. 

. Bij ons komt het in huis niet onder de 17 graden, op welke temperatuur heb jij het binnen gemiddeld?