mvdende schreef:Mocht het hier gebeuren dat de vlucht uitvalt, dan ga ik ervan uit dat Sunweb de boel mag/ gaat regelen.
Het is een pakketreis, dus ik hoef dan zelf niets te betalen en anders heb ik een goede reisverzekering.
Als het vliegtuig niet deze kant op komt, kan het óók niet een nieuwe lading toeristen meebrengen, dus blijven er minimaal zoveel kamers beschikbaar in de omgeving.
Maar de kans is zo klein dat dit soort vluchten uitvallen.
De meeste vluchten die ik geannuleerd zie worden, zijn vluchten van/ naar de UK en Brussel, Parijs enz. Steden die vaak prima per trein te bereiken zijn. Dat zijn natuurlijk de logische vluchten om als eerste te schrappen, want er gaan er vaak genoeg meerdere per dag naar die bestemmingen.
Kan je eisen van Sunweb, maar meestal mag je het eerst voorschieten. En volgens jouw berichten heb je altijd weinig geld, dus benieuwd hoe je dat gaat doen. Ik hoop het echt voor je dat je terugvlucht gaat en dat je makkelijk thuiskomt, maar ik zou iets minder van de toren blazen dat jouw vlucht toch niet uitvalt en dat er vast wel iemand zorgt dat jij een kamer hebt. Je zegt het zelf al: er gaat maar 1x per week een vlucht van jouw bestemming. Het kan dus gebeuren dat je een week mag wachten als er geen personeel oid is.
Ben trouwens benieuwd waar je zit, als je denkt dat er alleen toeristen in de hotels zitten.