Moet trouwens nog even zoeken wat er voor in de plaats komt, hoop iets Anton Pieck-igs
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique_G schreef:Aaah nee het artikel zit achter een betaalmuur. Zou wel heel grappig zijn als vleermuizen de sloop tegenhoudenwel sneu voor Efteling trouwens! Die hebben alles zo met zorg uitgestippeld. Gun ik ze ook niet
Moet trouwens nog even zoeken wat er voor in de plaats komt, hoop iets Anton Pieck-igs
Shadow0 schreef:Dalena: in het algemeen of het de moeite waard is, en of het ook zo'n belevenis is met veel sfeer en extra's rondom de attracties.
En Knollentuin: goed om te horen! Ik ga maar weer eens sparen geloof ik. Zeker ook met een hotel ja.
Shadow0 schreef:Dalena: in het algemeen of het de moeite waard is, en of het ook zo'n belevenis is met veel sfeer en extra's rondom de attracties.
En Knollentuin: goed om te horen! Ik ga maar weer eens sparen geloof ik. Zeker ook met een hotel ja.
dalena schreef:Voor verdere vragen is er een pretpark topic waar je het een en ander kan vragen, zodat dit een Efteling topic blijft
dalena schreef:Danique_G schreef:Aaah nee het artikel zit achter een betaalmuur. Zou wel heel grappig zijn als vleermuizen de sloop tegenhoudenwel sneu voor Efteling trouwens! Die hebben alles zo met zorg uitgestippeld. Gun ik ze ook niet
Danse Macabre. Een soort bewegende tribune in het gebied Huiverwoud
Cayenne schreef:![]()
Arm klein duimpje!
Wij waren het vergeten te onthouden en konden de auto niet meer vinden![]()
Dus we hebben een half uur lang geprobeerd om het alarm van de auto te "bliepen", maar hij reageerde pas toen we er vlak naast stonden