Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zinin!
). We zijn naar Stirling, Edinburgh en Glasgow geweest. Vanuit Edinburgh hebben we een dagtrip gemaakt met Highland Experience Tours en vanuit Glasgow een dagtrip met Rabbie's. Beide dagtrips waren top. Waar wel bij gezegd met worden dat wij buiten het seizoen waren, waardoor het rustig op de weg is en er meer tijd is tijdens de stops.

. We zijn van zondag tot zondag geweest en hebben alleen maandagochtend eventjes een buitje gehad (precies op het moment dat we bovenop het Wallace Monument waren
, maar als dat alles is mogen we zeker niet klagen
) en vrijdagochtend motregende het eventjes in Edinburgh. De meeste regen viel 's nachts. 

Ook erg goedkoop! Iets verderop heb je een super lekker Koreaans restaurant dat On Bap heet. Als je goedkoop goede curry wil eten moet je naar Mosque Kitchen, en voor Mexicaans (wel iets duurder) raad ik Viva Mexico aan. En Hendersons is een super lekker vegan restaurant!
En ook een grotere kans op slechter weer. Berdien schreef:Bedankt voor jullie reacties! Ik ben een beetje bang dat als ik veel later ga dan oktober we de kans lopen op kale bomenEn ook een grotere kans op slechter weer.
ik kijk er heel erg naar uit om Schotland te gaan ontdekken op mijn vrije dagen