Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

snoeihard over de piste in een bakje ingesnoerd met een ervaren skier achter me zo gaaf
en snowboarden ligt me meer dan skien lijkt. Ben beetje gehavend door een lopende band die stopte en schoen gleed weg duim doet au. Verder zijn we heel.
Dee_Es schreef:capopjekop:
[ [url=m/Jjzuls.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kon zelfs onze skiërs bijhouden op de vlakke stukken. Normaal zit ik om 10 uur aan m'n eerste radler. Nu wilde ik niet meer stoppen haha.
is zo'n flowschema of je een nieuwe uitrusting nodig hebt. Welke heb je gekocht capjeop? Ik ben zo blij met mijn Arbor, kon ook de skiërs op het vlakke stuk bij benen. Op mijn lijstje staat ook ooit nog eens een Gnu board.
ik vond het eerder op romeinse strijdwagens lijken
. Het is een van de drie gratis plaatselijke liften die je van forest naar forum nivo kan brengen en terug. Plaats is een terrasplaats op meerdere nivos liften en pistes ook. Twee oranje tandrad dingen voor 20 man en in deze witte bakjes, is plaats voor twee staande mensen. Twee deurtjes aan de achterkant en een vasthoud stang voor.
echt zoals een strijdwagen. 
lucifertje schreef:Je hebt hem zelf geplaatst deesis zo'n flowschema of je een nieuwe uitrusting nodig hebt. Welke heb je gekocht capjeop? Ik ben zo blij met mijn Arbor, kon ook de skiërs op het vlakke stuk bij benen. Op mijn lijstje staat ook ooit nog eens een Gnu board.
Wat zien de pistes er nog goed uit! Super fijn!
.