Flint09 schreef:Ik ben dinsdag geweest met mijn moederWas er voor het laatst minstens 10 jaar terug , maar vond het weer erg gezellig - niet erg veel gratis gescoord , vond het jammer dat de dentastix al weg waren , maar verder lekker nog bij de biofood een gratis tas gekregen en bij de beaphar hadden ze ook leuke dingetjes . Ook bij de Penny stand nog gegrabbeld ( dankzij de tip in dit topic
) en aan het einde van de dag waren er 2 volle blokker trolly's en een volle tas
![]()
Wij waren met de auto en kwamen om een uur of 11 aan , toen was de eerste parkeergarage al vol en we zijn toen een andere parking van de RAI ingeloodst en stonden echt dicht bij de deur , hadden alleen de kleine lettertjes moeten lezen dat het met de huishoudbeurs 20 euri was ipv 17.....
We wilden eigenlijk maandag gaan , ik had namelijk eind vorig jaar gelezen dat de hond mee mocht ( ik neem hem in dit soort situaties in een buggy mee , dacht heb ik meteen een spullen opslag ) maar toen ik vorige week keek mocht het opeens niet meer van de RAI ( stond er nadrukkelijk bij ) Heeft iemand anders ook gezien ( ongeacht wat je er van vindt gaat erom of iemand dat heeft zien staan ) dat de hond mee mocht eind vorig jaar ?
Ik zou ook zweren dat er stond dat het afgeraden werd maar wel toegestaan was, maar dit jaar stond er duidelijk dat het niet mocht. Kom ik op het best friend event lopen daar gewoon honden rond en zeggen mensen van de stands dat het afgeraden werd maar wel mocht. Schiet mij maar lek, ik snapte er niks meer van.