Zwarte Cross 2015!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tuttebel

Re: Zwarte Cross 2015!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 17:46

Ik ben ondertussen ook weer redelijk bijgekomen van mijn werk/feest weekend! Donderdagavond/nacht stond ik als steward bij de trap van camping naar festival, vrijdag middag/avond/nacht bij spoeltoiletten bij eetweide naast megatent zaterdagochtend bij de via gladiola en zaterdagmiddag bij podium van discotent.
Tijdens de heerlijke storm is mijn collega meerdere keren mijn tent gaan controleren en na de storm ook nog. Alleen toen ik na mijn dienst tegen 19.00 bij de tent kwam waren mijn haringen op 2 na verdwenen. :| dus alles zeiknat, kon alle inhoud van de tent uitwringen.
Ik was zondag vrij dus zou zaterdagavond lekker feesten en dan zondag ochtend boel inpakken en dagje festival doen. Maar ik kon dus zaterdagavond al naar huis.
Maar zondag heerlijk dagje gehad.
Spierpijn begint weg te gaan alleen mijn stem is nog blijven hangen in lichtenvoorde ;)

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 17:16

Stond er iemand dit jaar toevallig op Grasnapolsky? Ben eigenlijk op zoek naar een jongen van ongeveer 28-30 jaar uit het zuiden van het land die daar stond, hij herkende me op de vrijdag van vorig jaar maar kon hem toen niet lang spreken en heb hem daarna niet meer gezien, zou hem graag nog eens spreken ;)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-15 17:32

Oeeeeeeh, een nieuwe zwarte cross liefdes verhaal?! O:) Vertellll!

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 17:37

hahahaha, nee geen liefdesverhaal hoor :p
Ik heb vorig jaar op donderdag geparkeerd en toen had hij al grote mond dat ik die nacht bij hem zou slapen, daarna nog wel op het terrein gesproken en door de dagen heen. Het klikte wel, hij was uitgesproken positief over me, maar ik had destijds een vriend.
Nu kwam ik hem dus vrijdag weer tegen en herkende hij me, maar wij wilden toen naar een bepaald optreden, dus even kort gesproken. Toen met vriendinnen afgesproken dat als ik hem nog tegen ging komen ik zijn nummer ging vragen, maar dat gebeurde dus niet ;) En nu vind ik dat toch wel enigszins jammer, maar heb ik te weinig info om hem op te zoeken.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-15 17:40

Nikki_ schreef:
Ik heb vorig jaar op donderdag geparkeerd en toen had hij al grote mond dat ik die nacht bij hem zou slapen, daarna nog wel op het terrein gesproken en door de dagen heen. Het klikte wel, hij was uitgesproken positief over me, maar ik had destijds een vriend.
Nu kwam ik hem dus vrijdag weer tegen en herkende hij me, maar wij wilden toen naar een bepaald optreden, dus even kort gesproken. Toen met vriendinnen afgesproken dat als ik hem nog tegen ging komen ik zijn nummer ging vragen, maar dat gebeurde dus niet ;) En nu vind ik dat toch wel enigszins jammer, maar heb ik te weinig info om hem op te zoeken.

Aah zuur.

Wel enorm leuk dat je hem tegen bent gekomen en je herkende :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 19:04

Wat ik me afvraag zijn die kant en klare tenten de moeite waard en zn geld waard?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 19:06

Martine!! Ik vind zwarte cross oude liefdes veel leuker ;)

En ja das een hint!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 19:09

Zo kwam ik er ooit achter dat "mijn ZC jongen" al bezet was toen ik thuis was en via bokt bij zijn hyves uit kwam :+ :+ :+

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 10:22

Nikki_ schreef:

Hoe zag hij eruit? Vertel eens wat meer :j

Haha dat is ook banketstaaf ja er achter komen dat hij dan al bezet is zonnetje :+

haffylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 20:48

misschien via de zwarte cross fb alsnog proberen te krijgen??

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 00:45

Er is een zwarte cross dating pagina

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 07:47

Tuttebel schreef:
Er is een zwarte cross dating pagina

_O-

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 10:11

Hahah en een gespot op de zwarte cross Facebook

Gerritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 10:45

We deden mee met de special klasse genaamd de Wheeliebar :) we zijn 3e geworden !!

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 10:07

ik heb wel een zoetsappig zwarte cross liefdesverhaal! haha

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:13

Kom maar op!!

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:37

Vertel!!

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:43

haha eigenlijk is het een heel zielig verhaal voor mij. heb het er nog zwaar mee :')

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 13:47

Nu ben ik nog steeds wel heel benieuwd haha

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 14:48

zal het even met al mijn passie vertellen:

Een crush van me die ik ongeveer 4 keer eerder had gezien in 1.5 jaar tijd (wonen heel ver uit elkaar) en elke keer verblind hij me weer, wat een vreselijk knappe jongen. Maar ik had tijdens onze ontmoetingen ook een lief vriendje dus nooit wat gebeurd. Dat zou ik hem nooit aan doen. Echter bleef er zon sterke aantrekkingskracht. Toen kwam het moment, het was uit met het vriendje heel vervelend natuurlijk maar daar gaat dit verhaal niet over :')....

tot het moment.... De magische donderdag avond.
Ik zag zijn krullenkop al van mijlen ver in de tent staan en het duurde maar liefst 4 seconde voordat zijn ogen me vonden. dus ik stond daar _/-\o_ thannkkkyouuugoodddd. Mijn vriendinnen wisten het precies :Y) ik had ondertussen wel aardig wat biertjes in de mik dus meteen op hem af gelopen. Nou heel wat verhalen verder probeerde hij zijn zet te doen..... Moet je ook plassen? ik euhh nee niet echt hoezo... :') 2e poging zullen we samen een shotje doen aan de bar? euh ja maar ik heb nog. toen kreeg ik zon por van een vriendin van me dat ik zowat er naar toe gesmeten werd. Dus ik heel vrolijk naar de wc lopen in de rij staan, toen ik terug kwam was die aan het kletsen met wat anderen dus ik :o halloooo allemaaaaal zullen we maar weer gaan dansen. toen pakte die me vast en boem *\o/* daar was die lang verwachte kus. :wow: :oo :* haha toppie zo lang op gewacht en ja hoor. Overeen gekomen dat we nog even gingen dansen, nog wat biertjes gedronken en toen was ik hem kwijt :? nouja zal wel had geen telefoon bij me niets. Terug naar de tent savonds gegaan had ik wat berichtjes van hem. Ik volle bak terug smsen maar kreeg rond 4 uur geen bericht meer terug hahaha.

Dag er na poging twee. berichtje gestuurd waar ik was en waar hij was, zo slim als ik was weer telefoon in de tent laten liggen. Hij weer appen en ik maar bier drinken en lichtelijk zoeken. Niet gevonden savonds |o leer toch eens van je fouten. Dag drie Zaterdag tentje verzopen en dus de perfecte openingszin: mag ik bij jou slapen vanavond? geen directe reactie wij gingen eten, dus telefoon in kluisje dan kan ik hem straks pakken. Na het eten was vriendinnetje lief weg met het verdomde sleuteltje. spooooorloos verdwenen. sochtends toen ik uiteindelijk haar had gevonden drie gemiste berichtjes dat hij maar ging slapen. :x Nou de moed zakte me aardig in de schoenen met het laatste dagje. En ja daar stond die smiddags gespot liep die op me af.. verdomme hou je telefoon toch is bij je ik stond daar betoverd van zijn krullen als een zeehond te knikken en klappen dat ik hem echt bij me hou en dat we vanavond samen een biertje deden. en toen het magische moment van spreken..... kreeg ik een paal tegen mijn hases geen bier meer mee en was ik in de modder gedonderd _O- wat een ktzooi hahahahaha

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 15:18

Maar hoe loopt t nou af? Wel of niet meer gezien? Nog iets gehoord daarna?

Snap ook echt niet dat je je telefoon niet bij je houdt :x :=