Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:Niet persoonlijk nee, maar ik heb wel verhalen gehoord van mijn vriend en andere vriendenHet klinkt best anders dus ik ben altijd heel nieuwsgierig!
Weet je of je naar een college of sixth form gaat?Leuk, een gastfamilie!
Ik moet volgend jaar toch maar naar Londen voor een paspoortIn m'n ID kaart zit op de een of andere manier een scheur (in het midden, heel gek, maar dat betekent vast dat hij binnenkort doormidden gaat breken). De chip doet het ook niet en ik ga binnen een jaar vast ook wel buiten Europa reizen dus dan kan ik net zo goed een paspoort aanvragen
Maar zie er serieus best tegenop om nu toch een vakantiedag op te moeten nemen en naar Londen te moeten, misschien wil m'n vriend mee en dan kunnen we er een dagje uit van maken
Molfre schreef:Nou, een nieuw hoofdstuk in de Molfre soapsorry dat ik t topic zo naar me toe trek af en tow, daar hou ik hierna mee op
Ik ben gisterenavond dan toch het huis uit getrapt. Ik had net dr tijd om mn spullen bij elkaar te graaien en ff snel iemand te bellen. Ik ben de komende nachten wel aan t couch hoppen maar t is niet anders. Nog maar heel even. Ik hoop dat ik mn contract nu dinsdag kan tekenen, dan heb ik een eigen dak en dat zou zoooo welkom zijn. Het is zo eng om geen huis te hebben maar t geeft ook op een of andere manier zoveel rust even, dat ik niet meer daar ben.
nuvel schreef:Top locatie ikke! Wij zijn er in juli geweest en vonden het daar super. Mooie omgeving, aardige mensen, lekker eten en veel te beleven in de omstreken.
Wij gaan in januari naar schotland. De voorpret is al een week of twee begonnen.
nuvel schreef:Jep ik heb twee dagen een rit gereden bij henHebben er niet gelogeerd omdat we daarna verder trokken door de streek. Het is daar prachtig ikke, de paarden zijn erg leuk, Annie en de rest is super aardig en de begeleiding door Robin is top!
Daar heen gaan is echt een aanrader. Verder is cumbria sowieso een prachtige streek. Geen moment spijt gehad. Alleen niet vergeten je eigen rij spullen mee te nemen. Toch hou ik het liever bij een meer sporttype paard. Na twee dagen op een shire leek het wel of ik opgerekte been spieren had