Na 12 jaar dromen over emigreren naar Spanje volgtopic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 12:32

Wow is dat dezelfde keuken :wow: wat een verschil zeg. Kennen wij nu versie een of twee? Daar mag je trots op zijn. Is nu je benedenverdieping zo n beetje klaar op de ramen na?

Lieve foto van het tuig bij de kachel.

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 12:34

Zo dat ziet er ff anders uit, stuk beter zo Leonie! :D

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-15 11:26

Nou na de werkupdate weer een stomme update haha.

Ik ben weeral ziek! Nu ja, niet echt ziek maar ik heb een bult in mijn lies met veel pijn klachten. Erg misselijk erbij. uiteindelijk toch maar naar de huisarts en die dacht aan een liesbreuk.
Nou ja naar de ehbo, dat was echt drama (ik zal jullie het hele verhaal besparen) en uiteindelijk door de weeks een echo gehad. Het is geen liesbreuk maar er zijn 5 ganglions gevonden. 3 rechts tussen de 20 en 23 mm en 2 kleinere links. En ze groeien hard!
De oorzaak moet nu achterhaald gaan worden en ik heb samen met mijn arts in nederland besloten dit in nederland te laten doen.
Zodoende vertrek ik volgende week naar nederland. Niet zo leuk dus, maar ik wil toch graag weten wat er aan de hand is in mijn lijf.

Nou dan toch nog wat leuke dingen. Voor mijn echo ben ik naar mijn vriend gegaan in Clermont-Ferrand en het hele weekend gebleven.

Zaterdag zijn we aan de wandel geweest op een weggetje bij de Puy de Dôme waar echt nog heel veel sneeuw lag! De wandelingen zijn wat korter als normaal en naderhand moet ik echt plat, maar het was wel echt super!
https://www.youtube.com/watch?v=saieDJp ... e=youtu.be
Een geweldig filmpje voor als je sjagie bent!

En de dag erop zijn we op de Gergovie gaan wandelen. Zo mooi!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 11:30

Een niet zo fijne update, bah en een erg pijnlijke ook weer, hopelijk is het snel te verhelpen. Hoe kom je daar nu weer aan? Wat is de reden voor de keuze om het in nederland te laten doen?

Wel een heerlijk weekend weg, mooie omgeving en idd een erg leuk filmpje hihi. Dolle hond. Sander was toen ook kapot van daar wandelen terwijl hij een goede conditie heeft. Maar de sneeuw en de gladde wegen nekten hem behoorlijk.

Ga je dan terug naar Brabant voor even en wie doet je paardjes in de tussentijd?

Iris1702

Re: Na 12 jaar dromen over emigreren naar Spanje volgtopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 16:42

He Leo wat vervelend allemaal.
Snap goed dat je liever in Nl behandeld wil worden, qua communicatie toch wat makkelijker allemaal.
Komt B ook mee?
Beterschap x

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 19:07

He bah....succes en sterkte gewenst met je onderzoek .....

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-15 19:09

@Karuna, ik ben nog steeds nederlandse inwoner en dus ook in nederland verzekerd, daarnaast is het met de communicatie allemaal wat makkelijker en heb ik een hele fijne huisarts die alles nu al in gang zet en die mij en mijn historie goed kent.

De weg waar wij op liepen was niet glad, dat was gewoon de auto weg (we hebben niet 1 auto gezien), Mismo vond het alleen leuker om in de sneeuw te rennen :P.

De paarden blijven bij de rijbak. Ik heb ze voor het weekend weggebracht, deze week kan ik da even van het mooie weer genieten met ze bij de bak en dan ka ik met een gerust hart weg terwijl ze daar hun buikjes rond grazen.

@ Iris, helaas! Hij heeft geen vrij nu. Wel kan hij de 2de week van maart vrij nemen dus als ik dan nog steeds in nederland ben, komt hij achter me aan. Het goede nieuws is, we kunnen weer geen lunchen/eten ergens ;). Met jou zwangere buik, zijn we dan ondertussen wel echt met 3! :D

Dankjewel Kally! Komt goed!, daar ga ik gewoon vanuit.

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 19:34

Jeetje, dan schrik je wel even denk ik. Veel beterschap iig!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-15 10:39

En van het weer genieten met ze heb ik gedaan! Veel troetelen en borstelen. Empi wel wat aan de longe aan het werk gezet maar bij Vulcan kon ik het toch niet laten eens te kijken of die de dressuur een beetje op wilde pakken. Hij was 1 x eerder in een rijbak geweest dus het was allemaal een beetje spannend maar hij leert echt onwijs snel bij! En als we er dan toch waren, een sprongetje? Hij springt buiten echt heel makkelijk over alles heen wat op de weg ligt dus ik kon het niet laten hihi. Lang leve de pijnstillers. Daarna wel 11 uur aan 1 stuk geslapen, maar goed, je moet er wat voor over hebben ;)
[RIJ-ITP] Vulcan ontdekt zijn verborgen talenten!

Er is ook nog een werkupdate opkomst voor mijn vertrek maar moet nog even foto's maken vandaag van het resultaat :) En dan word het inpakken voor nederland.

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 21:06

Nou springen kan ie wel zeg!!! Mooie bak waarin je rijd trouwens. Ook zo met de omgeving.
Veel succes in NL en beterschap!!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 21:34

Hè bah meid, ben je net lekker op de rit met alles, gooit je lijf roet in het eten.

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 21:15

Zo hé, wat een springtalent!! En wat een knap lief dier is het toch ook om te zien.
Hoe gaat het met jouw gezondheid?

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-15 20:37

Even een korte update.
Er is inmiddels al een heel proces voorbij gelopen en ik wacht nog op 1 laatste uitslag. Die komt pas dinsdag maar ik mis alles zo erg dat ik heb besloten vrijdag terug te rijden. Als deze uitslag positief is (dus dat ik het virus waar ze op getest hebben daadwerkelijk heb)dan is dat goed nieuws en hoef ik normaal gezien niet terug. Antibiotica kan ik hier ook krijgen. En dan zou het langzaam de goede kant op moeten gaan. Als het negatief is, moet ik terug want dan is er dus nog altijd geen diagnose.

Dinsdag afwachten dus, maar eerst, terug naar huis!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 20:52

Wat een verhaal van Mismo met de rat zeg!! Je zult wel heel raar hebben staan kijken.
En wat is de keuken opgeknapt zeg, wauw!!
Wel weer minder dat je die knobbels hebt, hoop dat je snel positief nieuws hebt!!

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 22:48

Succes met afwachten, ik hoop voor je dat het in orde is!

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:54

Sterkte!

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 12:14

Heel veel sterkte ermee! Hopen dat het een goede uitslag is

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-15 20:15

Nou geen goed nieuws, ik moet terug naar nederland helaas. Meer nieuws heb ik nog niet echt.

Verder ging ik vandaag bij het veld kijken dat ik vorig jaar ben gaan huren. Met veel werk, tijd en geld is dat toen helemaal op orde gemaakt. Ik dacht even de lijnen nakijken en ze kunnen er weer in, maar niks was minder waar. De draad en zelfs een groot deel van de palen zijn gestolen! -:(- Weg! -:(- foetsie!
Ik ben er erg van geschrokken aangezien het een hele kleine gemeenschap is en er echt niemand van dit veld af weet verder. Het ligt niet aan wandel of fietsroutes, het is niet zichtbaar vanaf de weg, kortom...
Ik had al eens eerder een doorgesneden lijn, maar dit had ik toch echt niet verwacht! Ik heb zo 1,2,3 ook niet de financiën om dit op te lossen. Hopelijk kan ik het via de verzekering voor een deel vergoed krijgen, maar dat is ook maar afwachten.

Nou dan nog maar een paar mooie plaatjes van een toffe wandeling weer eens om de post toch een beetje positief af te sluiten.
Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 20:19

Jeetje wat laf :oo

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 20:45

Das minder goed nieuws Leonie :(:) Ik hoop zo dat de uitslag alsnog niet slecht is en je binnenkort gewoon weer definitief thuis kan zijn !

Wat erg ook van die palen en draad :oo Wie doet nu zoiets ? _-:(

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 21:35

Jeetje wat balen zeg, zowel van het veld, als van je gezondheid... Hopelijk komt er voor beiden snel een goede oplossing!!

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 22:36

Oooooh bah, wat ontzettend balen, in alle opzichten... Sterkte :(:)

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 22:37

Oei, ik hoop dat je gezondheid snel weer beter wordt, dat zou wel fijn zijn, zodat je je plannen verder kunnen verwezenlijken.

Dat veld, gewoon de hele omheining gejat! Wat zijn er toch een rare mensen op de wereld.

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 09:08

Balen zeg! Zowel van je weiland als je gezondheid. Hoop dat het snel beter gaat!

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 23:24

He hallo...hoe is het met je en je gezondheid......en al het andere in la France?