Al is Stockholm ook echt wel een leuke stad om een avondje in te verblijven hoor. Wel een beetje opletten wat je doet, serieus de enige stad waar ik al eens 200 euro ben kwijtgeweest op een avondje (parkeren + eten + entree club + drinken) oops

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mimo schreef:Michelle_96: misschien heb je iets aan deze link: http://www.rent-a-wreck.se
daar vallen de prijzen (met name voor huren voor lange periode) wel mee en zo in het noorden kun je eigenlijk niet zonder eigen vervoer......
Michelle_96 schreef:Toch besloten ook ivm met rijervaring om met vliegtuig te gaan! We vliegen van schiphol naar stockholm daar een tussenstop en dan door naar gallivare.. Alleen hebben we de keus daar s'avonds op 10 uur aan te komen of s'morgen om 12 uur, wat is het slimst bij de 2de optie moeten we overnachten in stockholm..
kirri schreef:...iedereen die ook binnenkort gaat veel plezier & Diel heb de groetjes gedaanmensen keken me wel gek aan
Fangio schreef:En Kirri, op tijd thuis geraakt?
@ Michelle, dat is een beetje het probleem zo ver noordelijk, er is vrij weinigFijnste vond ik ook altijd om er met m'n eigen auto heen te gaan. Al ben ik er ook een keer met een busreis en de trein heengegaan, maar dan zit je dus eigenlijk meteen vast in de plek waar je afstapt
gabyfedde schreef:Michelle_96 schreef:Toch besloten ook ivm met rijervaring om met vliegtuig te gaan! We vliegen van schiphol naar stockholm daar een tussenstop en dan door naar gallivare.. Alleen hebben we de keus daar s'avonds op 10 uur aan te komen of s'morgen om 12 uur, wat is het slimst bij de 2de optie moeten we overnachten in stockholm..
Ik heb voor de tweede optie gekozen. Kom om 20:55 aan op Stockholm Arlanda en slaap dan in hotel op de luchthaven. En dan de volgende ochtend de vlucht van 9:15 naar Gällivare (GEV) (die overigens een tussenlanding heeft, maar dan kan je gewoon blijven zitten). Wanneer vliegen jullie?
Ik wil zelf zsm een auto gaan kopen. Rent-A-Wreck is fantastisch, maar helaas te ver weg. Andere verhuurbedrijven zijn er wel, maar niet goedkoop.
gabyfedde schreef:Ik stem voor een Bokt-Meeting in Gällivare dan!
Ik vertrek over 2 weken (2 februari, kom 3 februari aan in Gällivare). Ik ga in Gällivare wonen en werken, zie mijn onderschrift.
gabyfedde schreef:Michelle_96 schreef:Hahaha goed idee! Mijn 2 klasgenoten en ik zijn er van 4 mei tot 17 juni
Lijkt me wel leuk om te horen of je nog leuke dingen weet om te doen voor ons 3 meiden van 18,19 en 21
Stel me die vraag nog een keer over een paar weken, ik zou het nu nog niet weten..