Al wat te zien van de nieuwe attractie?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb er zin in!
Gezellige drukte is prima, maar ik vind het hartstikke vervelend als ik overal (te) lang moet wachten (dus een uur of langer). De afgelopen drie keer dat ik geweest ben was het altijd in mei/juni/september, dan hoefden we nooit langer dan 20 minuten ergens te wachten.
Ondanks dat we geen entree hoefden te betalen (ofja, VVV-bonnen), hebben we toch nog zo'n 80 euro uitgegeven (parkeren, eten en drinken en souveniers). We hadden wel wat eten van thuis meegenomen, maar we moesten zo'n 1,5 uur reizen, dan ga je ook niet lekker boterhammen smeren die mee gaan in de warme auto
Michelleex schreef:Wij nemen altijd zelf eten mee naar dat soort dingen, is helaas wel een hoop sjouwen, maar het scheelt zoveel geld. En in de wachtrij een lekker koekje of snoepje vind ik altijd wel fijn.
Als we zin hebben in een patatje oid kopen we dat altijd toch wel.
Prijzen van alles zijn altijd belachelijk hoog, zeker het parkeren want je bent het verplicht, dat is 10 euro gewoon absurd!
Kan het me trouwens ook goed voorstellen, zij moeten natuurlijk ook ergens van teren (zeker omdat mensen hun bolderkarren vol eten meenemen
). Viel me alleen op dat alles opeens erg duur was geworden in vergelijking met wat ik in mijn hoofd had.
frisdrank is wel 5 cent duurder geworden en warme dranken ook maar je krijgt daar nou ook meer voor dus in verhouding gelijk gebleven ^^
Was er echt van overtuigd dat die vorig jaar een stuk goedkoper was, sorry! 
maar beste vriendin inderdaad bij casa, seylend en witte walvis en bij casa hebben ze die panini's ja