Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinniej schreef:Zit je bij de organisatie Sky_Sam_Floo? Gaaf!
Mijn vriendinnen hadden het allemaal zitten googlen, en ik geloof dat zij erop kwamen dat er wel eten, maar geen drinken mee de camping op mag.
Tuttebel schreef:Ik twijfel heel hard of ik daar blijf slapen op de crewcamping. Ik ken helemaal niemand die daar ook gaat werken en heb eigenlijk helemaal niks met kamperen(lees: soort van hekel) . Vrijdag heb ik een dagdienst en zaterdag late dus opzich genoeg vrije tijd.. Maar als je je bedenkt dat ik zaterdag tot ongeveer 1:30 s'nachts moet werken en de volgende ochtend met vrienden en buren zelf ga feesten op de zwarte cross betekend dat sowieso kort nachtje..
Naar huis rijden kost me ook maar een half uurtje.
Wat is jullie advies? :p
annelieke92 schreef:Tuttebel schreef:Ik twijfel heel hard of ik daar blijf slapen op de crewcamping. Ik ken helemaal niemand die daar ook gaat werken en heb eigenlijk helemaal niks met kamperen(lees: soort van hekel) . Vrijdag heb ik een dagdienst en zaterdag late dus opzich genoeg vrije tijd.. Maar als je je bedenkt dat ik zaterdag tot ongeveer 1:30 s'nachts moet werken en de volgende ochtend met vrienden en buren zelf ga feesten op de zwarte cross betekend dat sowieso kort nachtje..
Naar huis rijden kost me ook maar een half uurtje.
Wat is jullie advies? :p
Ik kom uit Hummelo en ga ook gewoon elke dag op en neer. Ik moet donderdagnacht tot 4 uur werken, vrijdag ben ik jarig en vrij, zaterdag, zondag en maandag heb ik dag diensten en ga dan ook gewoon op en neer.
Ik hou ook niet van kamperen en ik vind het ideaal. Wat ga je doen voor werk?