Nadir schreef:Wat leuk Eline! Ga je Engels of Spaans leren?
En waar verblijf je dan?
Ik ga er heen om mijn Engels te verbeteren. Die is nu op zich wel oke, maar kan nog wel stukke beter haha! 
In SF verblijf ik in een hotel dichtbij Union Square, waar vooral internationale studenten zitten. En in SD zit ik in een appartement in de buurt van het Gaslamp Quarter. 
veertjuh1987 schreef:Ik volg dit topic ook maar even! ben van plan om 2 a 3 weken een rondreisje Florida te doen! wat is verstandig, een rondreis pakket boeken via Fox enzv, of gewoon alles los boeken? En willen wel in de zomer gaan(orkaanseizoen helaas) of is het verstandig eerder of later te gaan?
Florida is erg gaaf! Wij zijn er in de zomer van 2011 naar toe geweest. In de zomer is het natuurlijk super weer, maar de temperaturen kunnen wel heel erg hoog oplopen... vooral in Miami Beach en Orlando was het op een gegeven echt niet leuk meer. Orkanen hebben we gelukkig niet mee gemaakt 
Wij hadden een georganiseerde rondreis gedaan, maar ik denk dat je beter alles los kan boeken. Je bent dan goedkoper uit en je hebt veeel meer vrijheid!