Ik ga werken met lusitano's in spanje!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Linn_

Re: Ik ga werken met lusitano's in spanje!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-12 14:11

Haha nou dat is mooi! Dan is het daar nu mooi en hier niet. Mag ook wel een keer :P
Het schijnt hier het hele weekend te gaan regenen. Nu is het wel droog en het heeft vanmorgen een beetje geregend maar niet heel hard ofzo. We zien het wel.

ann3l03s

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 16:49

Wat een verhalen zeg! Ik zal denk ik ook echt moeten wennen aan die last minute veranderingen.. Vind het wel leuk om je verhalen te lezen, kan ik me een beetje voorbereiden. Ik vroeg me wel af waarom je niet in de auto mag rijden..? (tenzij je natuurlijk geen rijbewijs hebt, dan vind ik het wel logisch :p)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-12 17:20

ann3l03s schreef:
Wat een verhalen zeg! Ik zal denk ik ook echt moeten wennen aan die last minute veranderingen.. Vind het wel leuk om je verhalen te lezen, kan ik me een beetje voorbereiden. Ik vroeg me wel af waarom je niet in de auto mag rijden..? (tenzij je natuurlijk geen rijbewijs hebt, dan vind ik het wel logisch :p)

De eerste maand heb ik er gewoon in mogen rijden. Toen ging ik ook gewoon de campo voeren enzo. Maar opeens mocht het niet meer. Toen Gustavo de leiding kreeg hier mocht het niet meer, hij wilt het niet, vanwege veiligheid ofzo ik weet het niet.
Het is gewoon wel echt lastig. Je hebt altijd rekening te houden met iemand anders..... maar in jou geval is het wel iets anders want jij gaat hier boven 'wonen' en ik moet altijd beneden zien te komen, daarom ging ik ook vaak te paard naar huis.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 14:24

Zo een goede dag vandaag! Het is eindelijk weer heerlijk weer hier, lekker warm!
Ik kon lekker op tijd Brio rijden, hij deed het echt zo super vandaag!! Ik ga hem echt heel erg missen! Ga morgen aan Elske vragen of ze nog een laatste filmpje wil maken van het rijden.
Alleen vanavond en morgen nog werken en dan ben ik klaar! Donderdag vrij om in te pakken enzo en dan vrijdagochtend vlieg ik terug naar NL.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 14:33

Het eind is in zicht.
Ben je nu toch wel blij dat je bent gebleven?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 14:43

blauw00gje schreef:
Het eind is in zicht.

Ja ik ben blij dat ik gebleven ben, is goed voor mijn zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen geweest, ben trots op mezelf dat ik volgehouden heb.
Maar ik ben wel echt heel blij om naar huis te gaan hoor. Elke keer als ik een vliegtuig zie vliegen nu wordt ik helemaal opgewonden omdat ik er zelf ook eindelijk bijna in zit.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 14:49

ik vind het echt super van je dat je het hebt volgehouden !!
en je hebt nog een hoop leuks beleefd de laatste weken ;)

ik vind dat de tijd snel gegaan is....hoop dat dat bij jou ook zo voelt !
geniet er nog even van....

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 14:51

Ja de tijd is zeker snel voorbij gegaan! Mijn laatste week had helemaal fantastisch geweest als ik mee had gemogen naar Tarifa! Maarja helaas.

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 15:04

Ik ben een stille meelezer.. Je hebt het maar mooi even volgehouden daar, knap hoor!
Ik zat je blog van je OS nog even te lezen... Wat een hilarische reactie over die koekjes :')

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 15:10

berdien85 schreef:
Ik ben een stille meelezer.. Je hebt het maar mooi even volgehouden daar, knap hoor!
Ik zat je blog van je OS nog even te lezen... Wat een hilarische reactie over die koekjes :')

Hahaha ja leuk hea familie.... haha.

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 15:11

Ja die van je moeder was al grappig, maar die van marc? Haha :+
Ach zo kun je het achteraf ook maar het beste bekijken..

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 15:15

Ik weet niet meer precies wat er stond maar idd, Marc heeft op al mijn blogs leuke reacties gegeven waar ik vaak echt om moest lachen :P

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 15:19

Iets over space sinaasappels en over het dak lopen..

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 15:22

_Linn_ schreef:
blauw00gje schreef:
Het eind is in zicht.

Ja ik ben blij dat ik gebleven ben, is goed voor mijn zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen geweest, ben trots op mezelf dat ik volgehouden heb.
Maar ik ben wel echt heel blij om naar huis te gaan hoor. Elke keer als ik een vliegtuig zie vliegen nu wordt ik helemaal opgewonden omdat ik er zelf ook eindelijk bijna in zit.

Snap ik. Is ook echt knap van je! :j
Nou, het is bijna zo ver :)
Zul je zien: ben je thuis, ga je het missen :P

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 16:03

Pffff wat een gedoe met het geld voor me vliegtickets! Ik moet het geld terug krijgen omdat ze mijn vliegtickets gingen betalen als ik 3 maanden bleef. Maar nu wil ze een officiele factuur zien en dan pas kunnen ze betalen. Maarja ik heb enkel wat transavia mij gemaild heeft, mijn boardingkaart waar ook de kosten op staan. En van de heenreis heb ik de kosten in een mail van ryanair gekregen. Zucht....morgen ga ik dus met Gustavo erheen en hopelijk wordt het gewoon opgelost want dat geld moet ik gewoon krijgen, is toch 300 euro...

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:15

Zou natuurlijk ook heel raar zijn als ze je niet betalen op basis van die gegevens. Maar is er een optie om naar transavia of ryanair te bellen/mailen voor een factuur? Toevallig vandaag mijn ouders op schiphol afgezet en hun hadden per mail ook nog een factuur ontvangen.

Fijn dat het einde nu in zicht is voor je! Maar als ik je berichten zo (stil) lees heb je toch ook wel echt hele leuke dingen meegemaakt en veel geleerd :).

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 10:34

Nouja we gaan het geld vandaag verder regelen. Als ze mij nou gewoon het geld geven gaan ze zelf maar achter die factuur aan ofzo. Ik kan alleen laten zien wat ik heb ontvangen.

Nu net mijn laatste normale ontbijt hier op. Morgen ben ik vrij dus ontbijt ik zelf thuis. En vrijdag ga ik wat te eten halen op het vliegveld denk ik.
Ik kan met Dilia mee naar Malaga rijden. Zij vliegt 5 min later dan mij, alleen vliegt zij naar Schiphol en ik naar Eindhoven, hoe toevallig :P Ik moet om 07.15 bij Dilia zijn dus dat wordt om 06.30 bij mij thuis vertrekken. Waarschijnlijk brengt Elske me maar dat is nog niet zeker.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 11:54

als jij het geld terug wilt, dan moet jij stappen ondernemen om een factuur te krijgen lijkt mij :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 14:13

Ariebombarie schreef:
als jij het geld terug wilt, dan moet jij stappen ondernemen om een factuur te krijgen lijkt mij :)

Nouja het komt wel goed, we gaan het hopelijk vanmiddag regelen wanneer Gustavo er is. Alleen geen idee hoe laat die komt en Carmen van het kantoor is er maar tot 4 uur.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 16:13

Nou dat wordt dus niet het geld vandaag want Gustavo is niet geweest en Carmen is nu al weg want het is 4 uur geweest. Morgen dan dus maar.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 19:25

dit had je een week geleden beter al kunnen regelen. grote kans dat Gustavo er plotseling morgen ook niet is.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 06:53

Het is alweer voorbij :oo
Heb altijd trouw meegelezen en niet veel gereageerd :o

Maar fijn dat je weer naar huis kan en top dat je bent gebleven!
Dat zegt ook veel over jou als persoon, heel goed!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 08:30

Hopen dat je het alsnog geregeld krijgt.
Vandaag nog een dagje vrij en morgen weer naar huis. Je hebt in elk geval mooie foto's als herinnering!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 13:30

Ariebombarie schreef:
dit had je een week geleden beter al kunnen regelen. grote kans dat Gustavo er plotseling morgen ook niet is.

Ik ben er al veel vaker achteraan gegaan, maar zo zijn Spanjaarden helaas, niet houden aan afspraken en alles op het laatste moment doen.
Maar Gustavo is er nu en zometeen ga ik het samen met Elske regelen.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-12 14:06

Zo geregeld! Ik ben ingecheckt, alles is uitgeprint en ik heb me geld! Ik ben dus klaar om te gaan!