hier in the USA zijn quarters dus echt niet duur. De ranch waar ik nu zit heeft meerdere jaarlingen en paarden te koop staan, dus mochten er idd geinteresseerde zijn, dan is het het voordeligst om alles in 1 x naar Nederland te vervoeren
Thirty
Geplaatst: 13-05-12 03:04
Wij hebben er ook eentje te koop Voor weinig. En laatst een TWH merrie verkocht voor 600 dollar Zijn de paarden van mijn schoonouders die willen minderen.
Maar de markt ligt op zijn gat, niet te geloven. Het heeft denk ik te maken met dat er geen paarden geslacht mogen worden, en er een gigantisch overschot is.
Heeft idd er mee te maken dat er niet geslacht mag worden Heel erg vind ik dat, want nu raak je de paarden aan de straatstenen niet kwijt. Sweety zal rond de 400 dollar zijn ofzo? Allemaal met papier. Echt ongeloofelijk... Vind het zo jammer dat de transportkosten wel hoog liggen
Zei ik ook al lol. Ben vandaag trouwens enorm verbrand, had me niet ingesmeerd, zou bagger weer worden en toen begon de zon volop te schijnen poedersuiker
Wat een leuk paardje, die Sweety! En wat goedkoop die paarden zeg Misschien een hele domme vraag, maar waarom mogen er geen paarden geslacht worden?
Wat een lekker bekkie heeft die kat
Blanket
Geplaatst: 13-05-12 12:13
In sommige delen van de VS hebben ze het slachten van paarden verboden onder druk van de tere zieltjes, alles gaat op dagenlange transporten naar Mexico. Is ook meteen de reden waarom de paarden markt in de VS zo op z'n gat ligt...
Knap paardje! En knappe kat Ik volg je verhalen echt met plezier
Heb je nog enig idee of ze daar in bij jouw ranch nog mensen kunnen gebruiken?
op dit moment is het helemaal vol helaas. er gaan er straks (in anderhalve maand) 3 weg en komen ook weer een paar bij, dus ben bang dat ze meer dan genoeg mensen hebben dan
Maar als het transport zo'n €2000 is en een volwassen paard zo'n €1000 (schat ik?) dan ben je dus maar €3000 kwijt terwijl je voor een Quarter hier al heel snel meer betaald... Toch? Dan kan je net zo goed een paard daar kopen en hierheen halen Of reken ik mezelf nu rijk
Je komt sowieso wel goedkoper uit als je hem uit Amerika haalt. Je bent hier voor een jaarling iig 400 euro ong kwijt ofzo,. Hangt natuurlijk wel van een paar dingen af, maar je bent geen duizenden euro's kwijt
Oef... geen idee, hangt er natuurlijk af welke richting je wil, een reining, pleasure, cutting of halter horse. Je kan het zo duur maken als je wil en zo goedkoop als maar kan