Waar boeken jullie de villa (zowel locatie als via welke aanbieder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__denise schreef:De huurauto's die wij tot nu toe hebben gehad hadden geen navigatie, ook niet in een wat 'luxere' klasse auto.
__denise schreef:Zo ging er in onze Toyota Yaris in Spanje ineens het lampje van het koelvloeistof branden. Hadden een villa'tje in de bergen en moesten eerst nog een kwartier rijden naar enigsinds bewoonde wereld. Toen we wilde omdraaien ging het lampje ineens uit en is niet meer aangegaan
Electra63 schreef:__denise schreef:Wij ook wel eens een wegenkaart in het dashbordkastje gevonden inderdaadMet een kaart + de borden is het prima te doen hoor.
ja, wij krijgen ook altijd in Griekenland de auto met een lege tank en controleren zelf wel altijd het oliepijl.
__denise schreef:Hahaha hier ook een keer met klamme handjes gereden vanwege de benzine. Wij zo de bergen in, en bovenaan zagen we ineens dat we niet zo veel benzine meer hadden. Alles in de vrij de berg weer af gereden
HorseTimeXL schreef:Ik ga vannacht naar Rhodos. Zin in! Kunnen de meeste mensen een beetje engels eigenlijk? Ik heb namelijk een ernstige pinda allergie en dat moet ik gewoon even uitleggen aan de betreffende ober en in het engels wil het nog wel, maar in het grieks lukt het me echt niet.