Nadir schreef:Goed plan Ikkuh!
Nog plannen om binnenkort die kant uit te gaan? Of komt je vriend weer een keer naar Nederland?
Ik hoop eind Juni en in Augustus te kunnen gaan. Helaas voert mijn school veel last minute veranderingen door en niemand weet echt wanneer we wat hebben. Ik kan dus niet echt iets inplannen. Maar ik hoop echt in Juni te kunnen gaan, ik mis vriendlief behoorlijk.
Nathalie schreef:Verstandig Ikkuh.
Ik ben t helemaal vergeten zeg.. wilde dochterlief wel laten vaccineren maar heb er helemaal niet meer aan gedacht.... nu is t zeker te laat? we vertrekken over 4 weken.
Er wordt aanbevolen om tussen de 6 en de 8 weken voor vertrek te laten vaccineren. Ik zou gewoon even met de ggd bellen, zij kunnen je het beste advies geven. Misschien is het nog gewoon mogelijk. En anders heb je het toch alvast gedaan voor de volgende reis? Ze kan het maar gehad hebben.
Leuk Katyatje dat je Turks studeert! Bij mij is het de laatste weken helaas weer blijven liggen. Ik heb een turks meisje in de klas die mij veel dingen uitlegt en ook mijn uitspraak controleert. Ik moet zeggen dat ik daar heel erg veel van leer. Ze woont helaas te ver weg om daar een een wekelijkse gewoonte van te maken.
Wildgirl wat vervelend! Probeer een paar dagen rust te nemen, anders wordt je dalijk ziek op je vakantie. En dat wil je natuurlijk niet!