Wel stuk minder paarden hoor, is wel veranderd, sinds de tijd dat ik er gelest heb

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_ schreef:Nee viel erg tegen vond het paarden aantal zowiezo niet veel !
Ja die zag ik, volgende keer even foto's maken.. Ze heeft wel flinke stalondeugden zeg
ElineB schreef:Jeetje wat naar voor haar! Criminaliteit, inbraken en drugs is nog niet echt onder controle nee.
Margreetje schreef:ElineB schreef:Jeetje wat naar voor haar! Criminaliteit, inbraken en drugs is nog niet echt onder controle nee.
Ik had verwacht dat Curacao een rijker land zou zijn, wij verbaasden ons erg over de "bouwvallen", de tuinhekken gemaakt van pallets en de vele woningen die niet onderhouden worden. In Willemstad voelde ik me ook niet altijd op m'n gemak als we daar rondliepen.![]()
Krijgen de paarden daar eigenlijk hooi gevoerd?
Lijkt me een dure hobby om daar een paard te onderhouden met zo'n dorre grond.
ElineB schreef:Geweldig Amber! Ben benieuwd![]()
Wauw, wat zijn die Tormento en Miss Curaçao knap!
Athentic: KLM! Zeker weten. Ik word altijd érg misselijk van de maaltijden van Martinair.Sowieso vind ik KLM gewoon een stuk fijner!
Daisyree schreef:Zijn er ook mensen die eind 2011 naar Curaçao gaan? Wij gaan namelijk trouwen op Curaçao en hebben in totaal 6 getuigen nodig. Ik kan door ook wel gaan zoeken, maar misschien zijn er bokkers die dit leuk lijkt.
De planning is dat we tussen 24 en 28 nov. willen trouwen. Het is even afhankelijk van welke datum er nog vrij is.
Suusjwah schreef:Mn zusje heeft aangifte gedaan van diefstal.. Ze kwam er achter dat zelfs dr makeuptas gestolen is! Vraagt die politieman of mn zusje hem wil toevoegn op Ping.. Muwahahaha moet niet gekker worden!!