Dames ik zit op het moment in Turkije. Mijn vriend en ik zijn gister aangekomen. Het is nu niet zo'n geweldig weer, het stormt buiten, hele harde wind en regen. Maar als het goed is dan wordt het donderdag weer beter. Ben vandaag lekker in dee hamam geweest, ff heerlijk genieten en daar was het tenminste warm haha.
Nee in Mei is het nog niet zo heet! Ik vind Mei juist heerlijk, lekker warm, en ook niet te heet om dingen te ondernemen! Mijn ouders kwamen ook altijd juist in mei en oktober zodat het niet zo heet was.
Ik ga deze zomer ook naar kusadasi maar ben er een aantal jaar terug ook geweest. Kan me er alleen niet zo heel veel meer van herinneren.. ik haal de jaren door elkaar Maar het beviel me goed
Ja dat is ook wel lekker, beetje extra bruin worden.. Ik kan jammer genoeg alleen echt niet tegen die warmte. Hier in Nederland heb ik het in de zomer soms al moeilijk, je zal me ook nooit zien zonnebaden ofzo..
ik ben blij dat ik pas aan t eind van de zomervakantie ga. Heb vroeger erg last gehad van zonne/warmte allergie dus de eerste zonnestralen zijn altijd drama. Nu gaat het wel al beter dan een aantal jaar terug maar toch. Beter als ik eerst even aan de nederlandse zon kan wennen. (ookal heb ik er hier door de vochtigheid wel meer last van dan in een droog land).
Ik ga van 20 augustus tot 31 augustus naar hotel Aqua Fantasy in Kusadasi Samen met mijn 5 broers, sommigen met aanhang en mijn moeder en stiefvader gaan mee. Totaal 12 man We hebben er zin in!
Is iemand hier bekend met het hotel? En zijn er in de buurt nog dingen te doen die we absoluut niet mogen missen?