bieden vakantieveiling

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

Re: bieden vakantieveiling

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 12:44

bij mij is die bevestigingsmail er nog stees niet voor aanmelding :(

Pietnhoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 12:45

Gaan we elkaar daar misschien nog wel zien Annemiek!

Ik heb net eerst geprobeerd mijn straatnaam en woonplaats in te vullen! Hahaha, dat doet hij.. nu is hij bezig met laden... Afwachten dus!

Pietnhoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 12:47

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Hij doet het!

Annemiek; enig idee hoe lang die veilingen nog doorgaan? Nu zit hij elke keer op 30 euro... Wil proberen iets goedkoper te krijgen..

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:01

stees schreef:
:D

Idd.. maar hij geeft daar ook geen foutmelding ofzo hoor!
Ik kan gewoon niets invullen in dei velden? Je kunt erin klikken.. net als bij de andere.. maar typen lukt niet.. Heb al geprobeerd met kopieren en plakken.. maar dat lukt ook niet :n

Ik wil me ook aanmelden en heb precies hetzelfde probleem. Word er helemaal kriegel van! Hoe heb jij het opgelost?

Pietnhoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 13:02

ik ben begonnen met invullen van de straatnaam en woonplaats, daarna pas de rest ingevuld! Succes! Hopelijk lukt dat bij jou ook.

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 14:40

Stees, onder de 30 gaat ie niet weg... heb er gister ook al een hele tijd achter gezeten!
Heb um voor 33 en 34 gekregen.

Ben boos op vakantieveilingen! Ik had een hotelovernachting bij v/d valk gewonnen. Voor ik een bod uitbracht heb ik gekeken of die a.s. zaterdag vrij was en dat was zo. Nou toen had ik um gewonnen en wou ik boeken, is ie niet meer vrij a.s. zaterdag! Heb gebeld met v/d valk en vakantieveilingen, maar het is me niet gelukt :( Nu moeten we dus een andere keer er heen...
Ik kon wel zaterdag daar een kamer reserveren maar dan moest ik over de 100 euro betalen en dan kon ik niet die bon inleveren... echt idioot!

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 14:43

marius schreef:
Ik heb 2 kaartjes walibi voor 42 euro! :)

Ik 2x voor 40 :D

Gisteravond ging ie der gewoon voor 32 uit!

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 14:46

Annemiekbram schreef:
Ben boos op vakantieveilingen! Ik had een hotelovernachting bij v/d valk gewonnen. Voor ik een bod uitbracht heb ik gekeken of die a.s. zaterdag vrij was en dat was zo. Nou toen had ik um gewonnen en wou ik boeken, is ie niet meer vrij a.s. zaterdag! Heb gebeld met v/d valk en vakantieveilingen, maar het is me niet gelukt :( Nu moeten we dus een andere keer er heen...
Ik kon wel zaterdag daar een kamer reserveren maar dan moest ik over de 100 euro betalen en dan kon ik niet die bon inleveren... echt idioot!

Dat is heel irritant! Heb het ook een keer gehad maar toen deed het hotel niet moeilijk en kon ik alsnog de bon inleveren! Was overingens geen vd valk...

Pietnhoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 14:59

oooooo dat is zooooo belachelijk he! Dat vind ik echt een nadeel van vakanteiveiling!

Bh!

Ik had hem net bijna voor 10 euro!!!!!! Grrr.. maar die site loopt steeds vast..

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 20:27

Die site is soms echt raar! Er had iemand 20 euro geboden op kaartjes voor dolfinarium dus ik wel 25 bieden, zegt ie dat het hoger moet zijn dan het vorige bod.. En degene voor 20 euro won hem en ik niet :?

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 08:37

Conny_ schreef:
Die site is soms echt raar! Er had iemand 20 euro geboden op kaartjes voor dolfinarium dus ik wel 25 bieden, zegt ie dat het hoger moet zijn dan het vorige bod.. En degene voor 20 euro won hem en ik niet :?

Zoiets had ik laatst dus ook al (ik wilde bieden en had een hoger bod en hij pakte hem dus niet).
Heb daar laatst over gemaild maar nog niks gehoord..

Pietnhoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 08:39

Dat had ik dus precies zo! Werkelijk waar! :( Snap dr helemaal niets van :n

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 08:47

Iemand anders volgens mij ook al..
Misschien dat er nog ergens een foutje zit.
Ik baalde in ieder geval wel.. Vooral omdat die kaarten meestal rond de €35,00 weg gaan en anders had ik ze voor €22,00 :P

Pietnhoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 08:48

Ik herken het helemaal!

Ik had ze anders voor 16 euro gehad.. die ervoor gngen allemaal voor 30 weg..

Ik bieden... zegt ie, uw bod is niet hoog genoeg.. moet minimaal 29 euro zijn..
En degene met 14 euro had m gewonnen? :? Noujaaa! Echt niet leuk hoor!

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 08:57

Annemiekbram schreef:

Niet banketstaaf bedoelt hoor..
Maar als je voor een bon gaat die bijv. 6 maanden geldig is en niet op een bepaalde datum dan weet je toch dat je dit risico hebt?
Weet dat het rot is hoor, ik belde ook een keer of het nog vrij was op een zaterdag.
Maar moest het zeker weten en belde een uurtje later op en toen was het ook vol.. En dat was iets van een week van te voren.
Maarja dat is gewoon het risico wat je met zulke bonnen loopt.

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 10:17

Ik heb net 3 overnachtingen Noorwegen gewonnen. Wordt een leuk vakantie uitje :D

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:07

Conny_ schreef:

Oe chantal lekker zeg 3 dagen Noorwegen!
Ik heb 2 kaartjes voor t dolfinarium. 42 Euro. Van mn moeder voor mn verjaardag alvast. En zit nog met een kappersbon voor een zaak in Zutphen waar ik spijt van heb omdat ze totaal niet reageren/terugbellen. Zelfs na een 2e keer niet. Geef m anders wel weg. Ga vandaag naar mn eigen kapper. Die doen niet aan de kappersbon helaas.

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:43

Zojuist 2 kaartjes gewonnen voor Walibi! daar wil ik morgen voor mij vriends verjaardag heen.
Iemand die al een keer naar walibi is geweest hiermee?

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 11:07

ik heb zojuist twee kaartjes moeviepark gewonnen 38 euro dat is 19 euro per stuk 1 kaartje is normaal 34 euro
heerlijk een dagje pretpark
:)

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 10:58

Zoek nog een vakantie rond 23 september. Alleen geen Turkije of Egypte oid. Hoop dat ze wat hebben. Met vlucht ;-) zie nl veel zonder dus goed opletten.

izzy1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 22:02

Hoera! Heb eindelijk een BE, voor 315 euries.. best netjes dacht ik zo! :D 1.5 maand op zitten azen haha

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-11 13:50

Wat is een BE, o een rijbewijs? nou das voordelig.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:13

Ben dit weekend met mijn bon van vakantieveilingen geweest voor een overnachting in een hotel in Amstelveen :)
Heb het echt super naar mijn zin gehad, jammer dat het maar 1 nachtje was :P
Alleen bij vertrek moest ik alleen iets betalen wat ik me niet kon herinneren van de waardebon, bleek achteraf een fout te zijn dus dat krijg ik ook weer netjes terug :o

Heb ook op vakantieveilingen gekeken voor een verjaardagskadootje voor mijn vriend.
Maar heb jammer genoeg nog niets gezien.

Cash87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 19:59

stees schreef:
Ik herken het helemaal!

Ik had ze anders voor 16 euro gehad.. die ervoor gngen allemaal voor 30 weg..

Ik bieden... zegt ie, uw bod is niet hoog genoeg.. moet minimaal 29 euro zijn..
En degene met 14 euro had m gewonnen? :? Noujaaa! Echt niet leuk hoor!

Ik heb dit ook best vaak!
Net ook..staat een bod van 10 euro, wil ik een bod doen van 11 euro..ben ik overboden met 16 euro en laatste bod blijft op 10 euro! ;)

Ben kerstkadootjes aan het verzamelen :+
Heb al kappersbon en een schoonheidsbon..haha altijd leuk! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 16:45

Hoi! Niemand hier die slechte ervaringen heeft met de veilingen?
Soms moet je wel goed lezen want dan heb je een hotelovernachting en dan meot je daar ook verplicht dineren, dat zijn wel kleine instinkers.