Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en ze doen het hier op de klei erg goed.

de prei sprietjes waren al grote sprieten. De kruiden kwamen ook goed op. De tomaten waren al zowat plantjes. Die had ik kunnen meenemen al maar ik wacht de buurman even af. Die heeft een ander adres voor tomaten die er altijd goed uitzien
veel dorpsgenoten ook gezien. Een mix van luchtig, ceremonie, deels half gezongen door de pastoor en veel kinderen erbij betrekken. Toch wel eens mooi om mee te maken. De "preek" al mocht dat de naam eigenlijk niet hebben was een filosofisch verhaal dat je wel het hiernamaals wil halen maar dat je leven op aarde eigenlijk nog belangrijker is om te leven zonder mensen pijn te doen. Niet te veel te willen streven naar altijd maar meer ten koste van alles. En kom in verbinding met elkaar. En de oorlogen en wreedheden die nu gaande zijn werden besproken. Niet zwaar maar op een ontspannen fijne manier. Geen zware kost dus.
Veel dingen kwa vloer in gedachte. Eerste idee de osb platen op de vloerlatten. Maar wat bleek. Die vloerlatten zaten half aan elkaar en allemaal een andere maat. Dat is dus geen optie. Tweede idee worteldoek en grind of houtsnippers. Maar ik heb te weinig grind liggen en ook kwa houtsnippers is het niet genoeg.

beroerde waaibomen materiaal dat ook nog een jaar niet behandeld maar wel op zuid.
de caravan van de vader van gv is om die reden ook verkocht in nl afgelopen najaar. Of het moet via de moestuin van de buren of de heg moet er deels uit.
ze hebben hier duidelijk minder vis als bij ons 

echt schitterend !