Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bonnelover schreef:Carolina87 schreef:Ik ga 14 mei naar Rhodos, Faliraki. Heb er weer zin in. 5 jaar terug voor het laatst geweest.
Het is ook familiebezoek.
Leuk, welk hotel zit je? We waren daar in september. Ikvlieg 18 juni, deze keer naar Lesbos.
Mama3 schreef:Neroo schreef:Ik kom me ook even melden.
Komende woensdag voor het eerst naar Griekenland. Samen met ons mam 6 dagen naar Zakynthos, stadje Vasilikos. Op voorhand al 2 georganiseerde dagjes gereserveerd naar Shipwreck beach, bue caves en caretta schildpadden zoeken.
Als iemand nog meer tips of aanraders heeft, hoor ik dat graag!
Leuk, Ik ga ook naar Zakynthos in juni, waar heb je de uitstapjes geboekt? Ik wil ook wel wat vooruit boeken, dan hebben we echt een vooruitzicht. Anders lig ik straks met mijn dochter een week op het strand haha
_Jody_ schreef:De laatste paar pagina's van dit topic doorgelezen en zie veel fanatiekelingen hier. Wil misschien dit jaar alleen op vakantie gaan en Griekenland trekt mij wel aan. Is het hier een beetje veilig om alleen rond te lopen? (Ga uiteraard niet savonds laat alleen rond lopen)
En wat zouden jullie aanraden kwa regio om wat uitstapjes te maken, maar ook heerlijk lekker lui bij het strand/zwembad te gaan liggen? Moeten wel genoeg mensen rondlopen om mij veilig te voelen, maar niet massa's aan toeristen rond lopen!
Fitzroy schreef:O, jij bofkont![]()
Ik zag idd in het RTL nieuws dat het niet zulk mooi weer was, ook op Kefalonia. Maar het is ook nog wel vroeg in het seizoen. Zelfs jaren geleden was het voor 15 mei nog instabiel.