Nog even...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fitzroy schreef:Iemand die net van Cyprus terug kwam zei tegen mij dat het maar weinig Grieks aan deed. Ontzettend veel Russen en Oost-Europeanen, niet alleen gasten maar ook bediening in de restaurants. Als ze Grieks sprak keken ze haar raar aan.
Lotus83 schreef:Geboekt![]()
Nu nog 6 weken wachten..
We gaan weer naar Lesbos.
Vorig jaar zo leuk gehad,we gaan gewoon lekker terug
Mama3 schreef:Lotus83 schreef:Geboekt![]()
Nu nog 6 weken wachten..
We gaan weer naar Lesbos.
Vorig jaar zo leuk gehad,we gaan gewoon lekker terug
Leuk dat het jullie zo goed bevalt. Wij slaan (excuses voor onze brkrompenheid) Lesbos steeds over ivm de vluchtelingen verhalen. Maar het is een aanrader zo te lezen.
Dan zet ik hem toch op het lijstje voor augustus.
Electra63 schreef:Wij kiezen in Griekenland altijd voor kleine appartementencomplexen of boutique-hotels, met maximaal 20 kamers. Voor ons is de locatie (rand van centrum/stad, loopafstand strand) het belangrijkste![]()
Ik ben 3 x all-in geweest, toen de kinderen de puberleeftijd hadden i.v.m. vertier.
Maar inderdaad het gros van het personeel sprak niet eens Grieks, kwamen vooral uit Roemenië en Albanië. Het eten is ook niet echt Grieks, maar ik begrijp wel de keuze voor all-in-hotels. Ze zijn vaak groot, veel vertier/zwembaden/glijbanen/animatie en je weet vooraf wat je kwijt bent. Het waren toen leuke vakanties, leuke mensen/kinderen ontmoet, maar ik zal daar nu niet meer voor kiezen.
Ik vertrek zondagmorgen, gelukkig is de weervoorspelling verbeterd.
Lotus83 schreef:Electra63 schreef:Wij kiezen in Griekenland altijd voor kleine appartementencomplexen of boutique-hotels, met maximaal 20 kamers. Voor ons is de locatie (rand van centrum/stad, loopafstand strand) het belangrijkste![]()
Ik ben 3 x all-in geweest, toen de kinderen de puberleeftijd hadden i.v.m. vertier.
Maar inderdaad het gros van het personeel sprak niet eens Grieks, kwamen vooral uit Roemenië en Albanië. Het eten is ook niet echt Grieks, maar ik begrijp wel de keuze voor all-in-hotels. Ze zijn vaak groot, veel vertier/zwembaden/glijbanen/animatie en je weet vooraf wat je kwijt bent. Het waren toen leuke vakanties, leuke mensen/kinderen ontmoet, maar ik zal daar nu niet meer voor kiezen.
Ik vertrek zondagmorgen, gelukkig is de weervoorspelling verbeterd.
Wij gaan wel all in (en dat is zoeken op Lesbos) maar houden dus niet van groot en massaal...
Hotel waar we nu voor de 2e keer heen gaan is dat dus ook niet (groot en massaal bestaat niet op Lesbos)
We hebben overwogen om dit jaar inderdaad alleen appartement met ontbijt te doen, juist omdat we evengoed zo vaak weg gaan... alleen is het wel zo fijn om als je een dag geen zin hebt om weg te gaan alles bij de hand hebt..
Grote resorts met alles wat jij beschrijft zal je mij ook niet snel zien
Waar ga jij naar toe?
Neroo schreef:Ik kom me ook even melden.
Komende woensdag voor het eerst naar Griekenland. Samen met ons mam 6 dagen naar Zakynthos, stadje Vasilikos. Op voorhand al 2 georganiseerde dagjes gereserveerd naar Shipwreck beach, bue caves en caretta schildpadden zoeken.
Als iemand nog meer tips of aanraders heeft, hoor ik dat graag!