Over twee weken, dus ik hoop dat de schade niet te groot is dan loop ik over twee weken wel weer alles wat ik wil lopen.
Faline
Geplaatst: 26-10-14 20:11
Zo. Hier vanavond in de rust en niet te laat naar bed. Morgen half 5 gaat de wekker alweer Dan richting schiphol en 9:50 vlieg ik richting LAX Dus laaaaaaaaaange dag voor de boeg. Maar weer zien wanneer ik weer online kan zijn.
Ik let nu wel wat beter op ja. Als er lastige bij zitten geef ik die wel aan m'n vriendin. haha
Jij beterschap voor je pootje!
Fitzroy
Geplaatst: 26-10-14 20:24
Jeetje Katja, wat balen! Ik duim voor je dat het mee gaat vallen.
Faline, goede reis gewenst!
Ik heb gisteren weer wat overnachtingen vastgelegd voor volgend jaar. Er bleek in LV een megagrote convention te zijn op de data die wij in gedachten hadden, waardoor de hotelprijzen al behoorlijk hoog waren. Het wordt Treasure Island.
Faling ontzettend veel plezier! Houd je ons een beetje op de hoogte?
shilady
Geplaatst: 27-10-14 14:49
Gister aangekomen in Boston Ben door customs naar de verhoor kamer meegenomen Heel mn koffers werden doorgelicht en gecheckt op drugs Moeten l4llen als brugman om America toch weer in te komen Uiteindelijk toch gelukt maar ze hebben me wel 2,5 vastgehouden....
Vandaag door naar north carolina
Yasmine
Geplaatst: 27-10-14 15:17
Klinkt intens, Shilady. Amerikaanse customs agenten kunnen behoorlijk angstaanjagend zijn. Was er een reden waarom ze je apart hebben ondervraagd?
Als je niets te verbergen hebt hoef je ook niet bang te zijn dat je er niet inkomt imo.
Ze pakken meestal mensen die alleen reizen. Dat valt me wel op. Heb t zelf gelukkig nog niet gehad. Zou t echt niet leuk vinden als ik voor niets 2,5 uur kwijt ben.
Tof Douraque!! Hoe lang blijven jullie nog in Miami?
Dallista
Geplaatst: 27-10-14 18:14
Ik heb een keer mijn koffer moeten openmaken, er zaten van die kleine ronde cupcakejes in (toen cupcakjes nog niet populair waren, grin) en de douane ambtenaar maakte er rare opmerkingen over (of het handgranaten waren, ja hoor, alsof je het verschil niet kan zien). Maar verder? Rare toestand hoor, je 2,5 uur vasthouden zonder reden?